HTML

Reggeli Tiffanynál

Fashion, lifestyle, kritika

A szerző

Vajda Mályi Zsuzsa

Facebook

Címkék

& (1) 10 (1) 2010 (3) 2011 (5) 24 (1) a (2) adomány (1) ági (1) ágyban (1) ajándék (1) album (1) alkalmazások (2) allűr (1) álom (1) andrás (1) android (4) anh (1) anna (2) antal (1) armani (6) artista (1) attila (1) aviátor (1) aviv (1) ayala (1) az (1) azallűrista (1) bag (2) bailey (2) bajnokság (1) balaton (2) ballonkabát (1) bar (1) barna (1) beach (1) beatles (1) beauty (1) belle (1) bemutató (1) benefiance (1) benz (1) beresin (1) bikin (1) birkin (1) bizsu (4) blog (2) boot (1) bori (1) botrány (1) bottega (2) bpbutik (1) brand (1) bridal (1) buék (1) buirberry (1) burberry (14) burzsuj (1) business (2) byzance (1) cannes (1) cartier (1) catherine (1) chanel (13) christian (1) christopher (2) cipő (2) cipők (3) code (1) collection (2) como (1) copy (2) corso (1) couture (1) craig (1) crocs (1) croisetten (1) csaba (1) csizma (1) d (1) d&g (1) dávid (1) de (1) della (1) deneuve (1) design (5) designer (7) diego (1) dior (1) diva (1) divat (49) divatbemutató (22) divatbloggerek (6) divattanács (1) divattervező (13) dolce& (1) dóra (1) dzseki (1) éder (1) egy (1) eisner (1) éjszakája (1) ékszer (6) elegancia (15) elegáns (3) elegante (1) élő (1) emma (1) én (1) erotika (1) eszter (1) eva (1) fall (1) farmer (1) fashion (49) fashionbloggerek (1) fashiondesigner (4) fehér blúzfarmer (1) fendi (1) ferenc (1) férfi (3) ferre (1) festyinstyle (1) firenze (1) foci (2) fodrászatok (1) fontos (1) ford (1) foto (1) fotók (1) fotózás (1) fotozás (1) frankemstein (1) fürdőruha (1) füzes (1) g (1) gabbana (1) gaga (1) galaxy (8) galaxys (1) galaxy s (1) galliano (3) gap (1) gaultier (1) george (1) gianfranco (1) giorgio armani (2) giporgio (1) godena (1) grace kelly (1) grand (1) greg (1) gucci (6) guide (2) gumicsizma (1) gyöngy (1) gyula (1) gyurcsány (1) hamis (1) hate (1) hathaway (1) haute (1) haya (1) hermes (1) hermés (1) hestyle (1) híres (1) híres táskák (2) (1) horváth (1) huzat (1) i (1) ibolya (1) ikon (1) imre (1) ingek (1) italian (1) j12 (1) jagtag (1) james (1) jános (1) játék (2) je (1) jeans (1) jjuhász (1) john (3) joss (1) kampány (2) karácsony (2) karácsonyfa (1) karácsonyi (1) karl (2) karóra (1) kata (1) katalin (1) kék (1) kényelem (1) kirakatok (1) kóka (1) kollekció (2) konsanszky (1) könyv (1) kornél (1) kors (2) kozmetikai (1) közvetítés (1) kredigra (1) krisztián (1) kultúra (1) kutya (1) la (2) lady (1) lafayette (1) lagerfeld (5) lagerfeld némafilm (1) le (1) leleplező (1) letölthető (1) lévai (1) life (1) live (3) london (1) look (2) loubutin (1) loui (1) louis (2) love (2) luxus (3) lv (1) madonna (1) madonnával (1) mara (2) marche (1) mark&spencer (1) márka (1) martonyi (1) max (2) mccartney (1) me (1) mercedes (1) mercedes benz (1) michael (2) milano (1) miláno (1) mini (1) mobil (5) mobiltelefon (3) mojzes (1) molcho (1) molnár (1) mundruczó (1) művészet (1) nadrág (1) nanushka (1) napszemüveg (3) narancs (1) nascmarkt (1) neni (1) new (4) nine (1) női (1) nők (1) noriblog (1) nyaralás (1) nyári (1) okostelefon (2) or (1) óra (2) ördög (1) oscar (1) ősz tél (1) our (1) pál (1) palais (1) pantalló (1) párducminta (1) parfüm (1) paris (1) párizs (2) party (3) pasik (1) pataki (1) paul (1) perla (1) plussizekife (1) pop (1) prada (2) pradat (1) printemps (1) prorsum (3) quimby (1) rasszista (1) reality (1) reggeli (1) régiség (1) renta (1) replica (1) replika (1) resist (1) rogán (1) rolex (1) ronda (1) ruha (3) runway (1) s (6) sál (1) samsung (10) sárga (1) sartorialist (1) schoeffel (1) senso (1) shiseido (1) show (7) smink (1) sp (1) sportmax (1) sprig (1) spring/summer (2) steiner (1) stella (1) stone (1) strand (1) studio (1) suis (1) summer (1) szandál (1) szegedi (1) szekeres (1) szempillaspirál (1) szilveszter (2) tab (3) támogatás (1) tanács (1) táska (2) táskák (1) tel (1) telefon (3) temporary (1) tenger (1) termék (1) terv (1) tervező (3) tervezők (2) tiffany (1) tiffanynál (1) tigrisminta (1) tippek (1) tods (1) tok (1) tom (1) tóth (2) tóth bori (1) tőzsdecápa (1) trenchcoat (1) tuan (1) tuti (1) új (1) újszerű (1) unused (1) use (4) utódlás (2) üzlet (1) valle (1) variálhatóság (1) vásár (1) vásárlás (3) vb (2) veneta (2) videója! (1) világbajnokság (2) világmárka (1) vintage (2) visel (1) vogue (1) vuitton (3) wamp (1) watson (1) weak (1) week (4) weekend (1) west (1) western (1) wien (1) winter (1) wintour (1) womenswear (2) wrinkle (1) xmas (1) york (4) zen (1) zenekar (1) zöld (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

A Galaxy Tab csajos szemmel

tiffanynál 2011.01.16. 21:53

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tudom, hogy manapság mindenki az Ipadért adná oda a fél életét, én viszont olyan szerencsés vagyok, hogy a Samsung Tab-et próbálgathatom. Szerencsés vagyok többféle okból is. Amikor még nem volt nálam a Tab, egy barátomnál nézegettük az ő új Ipadjét és rögtön tudtam, ez nem lesz az én kedvencem. Mielőtt bármi módon beleszerettem volna, vagy megérthettem volna mire is jó egyáltalán, a mérete máris elriasztott. (242,8 × 189,7 × 13,4 mm) Arra gondoltam, hogy egyszerűen nem tudnám hová tenni napközben. Miért? Egy nőnél ugyebár női táska van. (a bevásárló szatyrokról nem is beszélve) A divatos táskák ugyan manapság óriási méretűek, de azért ez nem általános. Ha pedig mégis vinnem kell gépet magammal néha, akkor akár vihetek magammal egy normális notebookot is. Miért vásárolnék magamnak egy újabb problémát ilyen drágán? Aztán egyszer csak a kezembe kaptam a Samsung Galaxy Tab-et. Fele akkora és mégis kényelmes képernyő! (190×121×12 mm) Ez már belefér bármilyen női táskába. Na, jó, nem mindbe, de a legtöbbe mégis. Egyébként is, melyik nő és miért vinne egy ilyen kütyüt magával színházba, operába, vagy egy buliba, ahová általában egészen mini táskát vesz magához?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Így hát belefeledkeztem a Tab használatába és szép lassan rájöttem milyen remek segítség annak, akinek a munkája nem feltétlenül íróasztalhoz kötött, de mégis szüksége van napközben a levelezésére, vagy a netre. Szemüveges vagyok, tehát az első, amiért rászoktam, hogy végre nem hunyorgok a telefonom képernyője fölött, hanem kényelmesen látok mindent. Ez máris megszerettette velem, de aztán egyik nap eltévedtem, nem találtam a keresett utcát és eszembe jutott, hogy nálam van az én kis TabemJ Elképesztően könnyű kezelni a navigációs felületet és a nagyméretű kijelző miatt jól látható még vezetés közben is. (Ellentétben néhány profi navigációs eszközzel, amit eddig láttam a taxisoknál.) Mikor mindezen túl voltam és a rajta lévő játékokkal még a barátnőm kisgyerekét is sikerült pillanatok alatt elcsitítani a kocsiban, akkor kezdett még jobban érdekelni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hazamentem és beállítottam rajta mindent, amit szeretek. Újságokat, magazinokat, amiket olvasni szoktam, na és persze néhány fashion alkalmazást, amiről már a Galaxy telefon felfedezésének őrületében írtam nektek.
Mikor is eljött a tegnapi nap, mikor a blogon élő közvetítést adtam a Burberry férfi bemutatójáról, egyenesen Milánóból. A probléma csak az volt, hogy egész álló nap családi programjaink voltak, tehát nem lehettem a gépnél. Már éppen kezdtem átszervezni az egész családot, mikor eszembe jutott, hogy nem is kell itthon lennem, mert mindent be tudok állítani a Tabon is. Így is lett és tényleg útközben intéztem mindent. A kocsiban hazafelé, együtt néztük meg a bemutatót(más vezetett).
Közben mindannyian együtt örültünk, hogy a Tab, belefér a női táskába is!
 
 
 
 

Címkék: samsung tab galaxy

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffany.blog.hu/api/trackback/id/tr622588734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsírfeka 2011.01.16. 23:00:26

helló
van néhány probléma amit nem értek:
-miért hunyorogsz egy laptop előtt? ennek a változtatható távolsága, esetleges zoom funkció miatt kényelmesebb?
-hogyan használtad milánóban? wi-fi hálózatról nyomtad?
-könnyű rajta gépelni?
amúgy tetszett a cikk, gyakorlati oldalról közelítette meg az eszközt, nem pedig a szokásos, unalmas: android van rajta, sok ujjal lehet kezelni stb, apple volt az első, de most itt van ez, stb stb stb
köszi
-n-

nem várt fordulat 2011.01.16. 23:27:02

"Ez már belefér bármilyen női táskába. Na, jó, nem mindbe, de a legtöbbe mégis."

igazi csaj :)))

Bambano 2011.01.16. 23:27:47

@Zsírfeka: nem notebook, telefon kijelzőn hunyorog...

más kérdés, hogy a tabon nincs rendes navigáció, tehát eltévedés ellen igen csak módjával használható, leginkább semennyire sem. Ellentétben néhány profi navigációs programmal, ami alkalmas arra, hogy odavezessen a célodhoz, a google navigation kb. semmire nem jó.

Kár, hogy néha kilóg a támogató lólába a cikkből...

Magamról annyit, hogy itt a környéken nekem volt először galaxy tabom. megverekedtem érte, ki is fizettem, úgyhogy ne mondja senki, hogy negatív vagyok vele kapcsolatban.

Bambano 2011.01.16. 23:30:16

fashionkodjunk: pont belefér a zakó belső zsebébe:)

Zsírfeka 2011.01.16. 23:53:30

@Bambano: persze hogy kilóg a támogató lába, hiszen ez normális elvárás: adja a zsét, te meg írjál úgy hogy abból neki is haszna származzék :D
mi ebben a furi? :D
navigációra el nem tudnám képzelni, hacsak nem ifát vezetek vagy buszt
egy micra-ban pl a fél szélvédőt betakarná sztem
én tök vevő vagyok ezekre a high tech cuccokra, csak épp ezt nem tudom elhelyezni a preferencia rendszeremben
hordozható de nem laptop, érintős de nem iphone...
kicsit olyan mint autóban a SUV
én járom az országot, laptopot is kaptam a cégtől
nem hiszem hogy megkönnyítené a munkám egy ilyen...
akkor meg minek?
szerintem az olyan embereknek mint a faterom, aki kb 1-2 órát ül a gép előtt általában, és akkor is csak szörfözik
aktív használatra nekem osztályidegen

Bambano 2011.01.17. 00:08:00

@Zsírfeka: oké, de ha azt látom, hogy támogatói hirdetés, nem biztos, hogy elhiszem (mondjuk nekem nem kell hinni, itt van a sajátom, nekem elég tudni:)) Ha kicsit ügyesebben fogalmaznának, akkor hihetnéd, hogy a saját élményeit írta le és akkor vonzóbb lenne a reklám.

navigációra kiváló lenne, mert gyors a gps-e (gyorsabb, mint az autós cuccoké), relatíve nagydarab a doboz, ezért jól elférnek benne a távközlési antennák, és elég bitang procija van. de azzal a szoftverrel, ami gyárilag rajta van meg ami ingyen letölthető, navigáció szempontjából nulla. Szerintem nem takarja ki a fél szélvédőt, legalábbis nekem nem takarta ki, próbáltam:) igaz, nem micrában, az csajos autó:)

szerintem pont országjáróknak lenne ez nagyon jó, csak rendes háttértámogatást kellene csinálni hozzá. arra, hogy notebookot helyettesítsen pontosan ugyanazon feltételek mellett, arra nem jó. de pl. összeraksz egy galériát termékmintákból, meg egy-két xls-t ráraksz az árakkal, az pontosan jó arra, hogy érdeklődőknek, üzletkötőknek elmondd, amit akarsz. Amikor meg szerződni kell, arra úgyis kell nyomtató, nagy dobozos gép, stb. stb.

Meg arra is jó, hogy folyamatosan kapcsolatban maradj a saját informatikai cuccaiddal és mégse 240x320as gagyi telefonon kelljen mókolni.

Pl. divattal foglalkozóknak kiváló lehetne, ha megnéznék, hogy hogyan csináltak wired magazint ipadra és lenyúlnák az ötleteket, ami alapján megcsinálhatnának egy rendes divatmagazint.

lolperec 2011.01.17. 00:23:40

izzadtságszagú marketing. :)
ahová egy nő kis táskát visz, oda nem visz táblagépet, ennyi.
Ezt mondjuk nem kellene magyaráznom egy nőnek, még ha csajnak is tartja magát. ;)

kzolika 2011.01.17. 06:15:40

"a mérete máris elriasztott"

Hát, velem se járna jól a szerző.

Darkcomet 2011.01.17. 07:09:39

Attól függetlenül, hogy tényleg klassz kütyüt ez a Galaxy tab, kissé már a tököm vele van ezekkel az indirekt hirdetésekkel, amik mostanában egyre több blogon megjelennek.

victor vacendak 2011.01.17. 07:11:45

@Bambano: eltévedni pont a nőknek szánt szarokkal lehet, mint pl. a Mio.

Geos62 2011.01.17. 07:55:27

Hat szerintem promonak ez eleg gyenge lett, latszik, hogy a szponzor megadott egy listat hogy milyen tulajdonsagokat kell feldicserni, az alany meg legjobb tudasa szerint teljesitett. Ettol meg erzodik a dolgon az izzadtsagszag. A Galaxy Tab amugy jo cucc, nekem van iPad-n is, de ha csak ugy jovok-megyek es akarom hogy legyen nalam net, akkor inkabb a Galaxy-t viszem. Amellett, hogy jobban hasznalhato mint az okostelefon (nekem galaxy s), nagy elonye hogy nekem egy csak adatforgalmazasra jo sim kartya van benne, a telefonban meg egy sima telefonos csomag, es nem kell azon aggodnom, hogy vajon meghaladom-e a havi limitemet, stb. Tovabba kulfoldon is egyszeruen hasznalhato, csak cserelni kell benne a sim-et, es kesz, meg at kell irni az APN-t, tehat noi gepkent ez azert sokan von az ertekebol, mert keves novel talalkoztam, aki tudja mi az APN, es meg kevesebbel, aki at is tudja allitani.

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2011.01.17. 08:15:18

Mit mérgelődtök?
Valamiből néha kellene pénzt is keresni egy blogolónak, vagy csak azért irkáljon össze valamit naponta, hogy mazochista módon olvasgassa a rá jött kommenteket? :)

ff48bp 2011.01.17. 08:23:50

Kellemes reklámízű blog volt.

dw 2011.01.17. 09:20:39

Zsírfeka: "Fel miért hunyorogsz egy laptop előtt?"
"hogy végre nem hunyorgok a telefonom képernyője fölött"
Tehát nem a laptopja előtt, hanem a telefonja fölött :) nem hunyorog.
A navigációs dologról annyit, hogy Galxy S-re lehet pl. IGO-t rakni, így gondolom erre is, úgy meg azért már elég ütős lehet... Az más kérdés, hogy ezen valószínűsíthetőleg nem volt...
És én sem vennék- semmilyen táblát egyelőre -, galaxy-s - laptop, galaxy-s - netbook párso kielégítőbb...

MoxNox 2011.01.17. 10:39:17

A szponzor nem listát adott, hanem szerintem egyenesen ők írták a blogbejegyzést. Elképesztően izzadtságszagúan próbál nem reklám lenni, de annyira beleégett már a marketingesükbe a sok elcsépelt szófordulat, hogy csak kiömlenek szépen sorban.

crackman 2011.01.17. 11:51:38

se az okostelefon, sem ez a tab nem hiányzik. azért, mert időrabló és tök fölösleges. a nagyteljesítményű irodai gépen dolgozom, a kőkorszaki nokiám nagyon jól működik, otthon pedig könyvet olvasok.

endorphyn · http://www.endorphyn.com 2011.01.17. 12:05:04

Marketingnek tenyleg marketinges, de lehet, hogy csak nagyon lelkes az iro holgy. Amugy tobb ismerosommel egyetemben en is boldog tulaja vagyok egy ilyen gepnek. A navigaciohoz annyit szeretnek hozzaszolni, hogy a gyari autos tarto atombiztosan all a helyen es az Aura navigacioval hasznalva iszonyu kenyelmes a kozlekedes. Szoktunk szorakozni a Layarral is. Kepernyon latod az utat es kozben a beallitott objektum tipusokat jelzi iranyban, hogy merre van.

A masik dolog, hogy baratnom szombat este harom oran keresztul bongeszte vele a hirdetesi oldalakat az agyban. Az egyetlen igazi baja annyi volt, hogy egy nagyobb weboldal nem teljesen fer el a kepernyon, csak ha kulon kiteszi egesz oldalra. De ezt meg lehet szokni es nyilvan ez az ara a mobilitasnak. Az viszont nekem volt nagyon meggyozo, hogy ellenteben egy atlag geppel (finoman szolva se egy nagy techkie), a Dolphin Mini bongeszot ket alap kerdesen kivul szinte azonnal tudta kezelni, mert egyertelmu volt szamara a hasznalata. Ez azert szamomra nagy flash, mert igy derul ki, hogy mennyire felhasznalobarat a rendszer.

Rigghead 2011.01.17. 12:22:44

@crackman: bejárni dolgozni az asztali pc-n, ebédidő, hazajárás - na ez az időrabló nem a tablet, ősrégi nokiád meg 100 év múlva is fog működni, de minek..

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.01.17. 12:37:31

Sajnos a Samsung termékekben már sokat csalódtam. :( Ha tehetem, telefon vagy Hifi/TV/Fotó terén messziről kerülöm, mert olcsó húsnak híg a leve... és nem szeretnék ismét pórul járni. :(

Bambano 2011.01.17. 14:44:29

@endorphyn: ha az én barátnőm szombat este a tabommal foglalkozott volna 3 órán át, én régen kihajítottam volna mindkettőt a fenébe:PPP

@Myta: hifit Angliában gyártanak, esetleg a dánok, a többi csak koszolás... tv-ben a sony meg a régi videoton jött be eddig. Számítógép alkatrészben azért van itthon samu elég sok minden...

endorphyn · http://www.endorphyn.com 2011.01.17. 14:46:31

Bambano: nem is tudtam, hogy szombat este kotelezo bizonyos programok beiktatasa.. :D

Bambano 2011.01.17. 15:25:51

@endorphyn: szombat este is:)
de nem csak az a kérdés, hogy van-e "az a" bizonyos program, hanem ha ő szórakozik a tabbal, akkor nekem mi marad?:)

Zsírfeka 2011.01.17. 22:53:55

@Bambano: köszi az infót, el tudom képzelni bizonyos szakmákban, de nekem biztos hogy használhatatlan lenne annak ellenére hogy járom az országot
-xls-t olvas rendesen?
-a többi rendszerünk központ által korlátozott környezet, így nem válthatunk....még win7-re sem. röhej de tök jó a vas, de xp-t kell futtassunk :D
-a navigáció bizonyára remek, nekem túl nagynak tűnik a képernyő, igaz nem sok navigációval mentem eddig, most van egy olyan telefonom ami képes rá, így ma kipróbáltam

crackman 2011.01.20. 14:19:46

@Rigghead: jó a tablet, csak ha mondjuk játékfilmet vágsz, akkor csak hamutartónak jó

Bambano 2011.01.22. 03:14:50

@Zsírfeka: nekem eddig egy kivételével mindent megmutatott, amit beletoltam. Az az egy az mpeg2-es kódolású film volt, amit nem játszott le a gyári cucca. xls-t, docot, ppt-t, pdf-et, ilyeneket kapott bőven és nem volt gondja vele.
süti beállítások módosítása