HTML

Reggeli Tiffanynál

Fashion, lifestyle, kritika

A szerző

Vajda Mályi Zsuzsa

Facebook

Címkék

& (1) 10 (1) 2010 (3) 2011 (5) 24 (1) a (2) adomány (1) ági (1) ágyban (1) ajándék (1) album (1) alkalmazások (2) allűr (1) álom (1) andrás (1) android (4) anh (1) anna (2) antal (1) armani (6) artista (1) attila (1) aviátor (1) aviv (1) ayala (1) az (1) azallűrista (1) bag (2) bailey (2) bajnokság (1) balaton (2) ballonkabát (1) bar (1) barna (1) beach (1) beatles (1) beauty (1) belle (1) bemutató (1) benefiance (1) benz (1) beresin (1) bikin (1) birkin (1) bizsu (4) blog (2) boot (1) bori (1) botrány (1) bottega (2) bpbutik (1) brand (1) bridal (1) buék (1) buirberry (1) burberry (14) burzsuj (1) business (2) byzance (1) cannes (1) cartier (1) catherine (1) chanel (13) christian (1) christopher (2) cipő (2) cipők (3) code (1) collection (2) como (1) copy (2) corso (1) couture (1) craig (1) crocs (1) croisetten (1) csaba (1) csizma (1) d (1) d&g (1) dávid (1) de (1) della (1) deneuve (1) design (5) designer (7) diego (1) dior (1) diva (1) divat (49) divatbemutató (22) divatbloggerek (6) divattanács (1) divattervező (13) dolce& (1) dóra (1) dzseki (1) éder (1) egy (1) eisner (1) éjszakája (1) ékszer (6) elegancia (15) elegáns (3) elegante (1) élő (1) emma (1) én (1) erotika (1) eszter (1) eva (1) fall (1) farmer (1) fashion (49) fashionbloggerek (1) fashiondesigner (4) fehér blúzfarmer (1) fendi (1) ferenc (1) férfi (3) ferre (1) festyinstyle (1) firenze (1) foci (2) fodrászatok (1) fontos (1) ford (1) foto (1) fotók (1) fotozás (1) fotózás (1) frankemstein (1) fürdőruha (1) füzes (1) g (1) gabbana (1) gaga (1) galaxy (8) galaxys (1) galaxy s (1) galliano (3) gap (1) gaultier (1) george (1) gianfranco (1) giorgio armani (2) giporgio (1) godena (1) grace kelly (1) grand (1) greg (1) gucci (6) guide (2) gumicsizma (1) gyöngy (1) gyula (1) gyurcsány (1) hamis (1) hate (1) hathaway (1) haute (1) haya (1) hermes (1) hermés (1) hestyle (1) híres (1) híres táskák (2) (1) horváth (1) huzat (1) i (1) ibolya (1) ikon (1) imre (1) ingek (1) italian (1) j12 (1) jagtag (1) james (1) jános (1) játék (2) je (1) jeans (1) jjuhász (1) john (3) joss (1) kampány (2) karácsony (2) karácsonyfa (1) karácsonyi (1) karl (2) karóra (1) kata (1) katalin (1) kék (1) kényelem (1) kirakatok (1) kóka (1) kollekció (2) konsanszky (1) könyv (1) kornél (1) kors (2) kozmetikai (1) közvetítés (1) kredigra (1) krisztián (1) kultúra (1) kutya (1) la (2) lady (1) lafayette (1) lagerfeld (5) lagerfeld némafilm (1) le (1) leleplező (1) letölthető (1) lévai (1) life (1) live (3) london (1) look (2) loubutin (1) loui (1) louis (2) love (2) luxus (3) lv (1) madonna (1) madonnával (1) mara (2) marche (1) mark&spencer (1) márka (1) martonyi (1) max (2) mccartney (1) me (1) mercedes (1) mercedes benz (1) michael (2) miláno (1) milano (1) mini (1) mobil (5) mobiltelefon (3) mojzes (1) molcho (1) molnár (1) mundruczó (1) művészet (1) nadrág (1) nanushka (1) napszemüveg (3) narancs (1) nascmarkt (1) neni (1) new (4) nine (1) női (1) nők (1) noriblog (1) nyaralás (1) nyári (1) okostelefon (2) or (1) óra (2) ördög (1) oscar (1) ősz tél (1) our (1) pál (1) palais (1) pantalló (1) párducminta (1) parfüm (1) paris (1) párizs (2) party (3) pasik (1) pataki (1) paul (1) perla (1) plussizekife (1) pop (1) prada (2) pradat (1) printemps (1) prorsum (3) quimby (1) rasszista (1) reality (1) reggeli (1) régiség (1) renta (1) replica (1) replika (1) resist (1) rogán (1) rolex (1) ronda (1) ruha (3) runway (1) s (6) sál (1) samsung (10) sárga (1) sartorialist (1) schoeffel (1) senso (1) shiseido (1) show (7) smink (1) sp (1) sportmax (1) sprig (1) spring/summer (2) steiner (1) stella (1) stone (1) strand (1) studio (1) suis (1) summer (1) szandál (1) szegedi (1) szekeres (1) szempillaspirál (1) szilveszter (2) tab (3) támogatás (1) tanács (1) táska (2) táskák (1) tel (1) telefon (3) temporary (1) tenger (1) termék (1) terv (1) tervező (3) tervezők (2) tiffany (1) tiffanynál (1) tigrisminta (1) tippek (1) tods (1) tok (1) tom (1) tóth (2) tóth bori (1) tőzsdecápa (1) trenchcoat (1) tuan (1) tuti (1) új (1) újszerű (1) unused (1) use (4) utódlás (2) üzlet (1) valle (1) variálhatóság (1) vásár (1) vásárlás (3) vb (2) veneta (2) videója! (1) világbajnokság (2) világmárka (1) vintage (2) visel (1) vogue (1) vuitton (3) wamp (1) watson (1) weak (1) week (4) weekend (1) west (1) western (1) wien (1) winter (1) wintour (1) womenswear (2) wrinkle (1) xmas (1) york (4) zen (1) zenekar (1) zöld (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

Bugyoroverall és körkabát

tiffanynál 2010.10.19. 06:05

...a Marie Claire Fashion Days rendezvényén

Péntek estére már minden tagomban éreztem, hogy biztosan influenzás leszek, de mivel a Marie Claire Fashion Days rendezvényére voltam hivatalos, semmiképpen nem akartam ezt tudomásul venni. Ugyanis ez az egyetlen olyan bemutató, ahol együtt látható, tizenkét újgenerációs magyar divattervező ez évi munkája. Ezért a kíváncsiság és némi lázcsillapító, estére legyőzte a lázamat.
Mikor barátnőimmel megérkeztünk a Millenárisra, a legszembetűnőbb az volt, hogy az idei már sokkal elegánsabb, nagyobb szabású, komolyabb rendezvény, mint az eddigiek. A főszerkesztő László Kriszta elmondása szerint az előző évek sikeres bemutatóin felbuzdulva mindenki örömére a támogatók és a szponzorok szinte maguktól jöttek:)!  A kissé hosszúra nyúlt regisztrációs folyamat után jól esett, hogy már a bejáratnál hűtött pezsgővel, üdítőkkel vártak minket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A helyszín változáson kívül igazi újdonság volt még a sokféle ”stand” jelenléte. Volt itt többféle butik, óriási méretű büfé, kávézó és a Loreál sminkesei. Így hát elindultunk egy kis felfedező sétára és mivel a kezdés jó egy órát csúszott a (mindíg) késő vendégek és a regisztrációs procedúra miatt, volt időnk bőven. Rengeteg ismerős és elképesztően sok érdeklődő nyüzsgött már a teremben! Nagy öröm ez mindenkinek, hiszen ma este, nem ismert nagy külföldi márkák bemutatója van, amire mindenki kíváncsi szokott lenni, hanem a fiatal, vagy éppen hogy csak végzős magyar tervezők estéje.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barátnőimmel: Antal Ilona (Pioneer ügynökség), Pataki Ági, László Kriszta (a MC főszerkesztője és az est háziasszonya), Én, Dr.Wiszkidenszky Zsófia (ügyvéd) Flesch Andrea (stylist)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pataki Ági és Szűcs Péter (MC vezető szerkesztő)
 
Az est főszereplői, a TERVEZŐK:
FUTURE GENERATION
-Abodi Dóra
-Annaeva
-Imago Mundi
-Kepp Showroom
-Mojzes Dóra
-Szegedi Kata
NEW GENERATION
-Anh Tuan
-Artista
-Je Suis Belle
-Nanushka
-Konsanszky Dóra
-USE UNUSED
Mikor elfoglaltuk helyeinket, akkor vettem észre, hogy a kifutó Yformájú, ami nem éppen szerencsés adottságú és nem is szokványos. Még az első sorból is csak a bemutató felét lehet jól látni.
Te jó ég, hogy fogok én fotózni a blogomra.., gondoltam!
Sajnos így is történt, szinte egyetlen kép sem lett igazán éles, (elnézést kérek mindenkitől) hiszen a modellek kizárólag a fotósok előtt, az Y végében álltak meg egy pillanatra, előttem már csak elrohantak. A végén, a mellettem ülő Marozsán Erika mentő ötleteként rövid videókat vettem fel a kamerámmal, azon inkább látszik valami a hangulatból. Az, hogy nem tudtam fényképezni, az persze nem baj, hiszen ez kizárólag saját egyéni szempont, de az ilyen megtört szögekre osztott kifutón, csak szakaszosan láthatja a néző a modellt, még a szerintem túl magasra elhelyezett kivetítő ellenére is. Ezt nagyon sajnáltam. A legnagyobb házak bemutatóin is láthatjuk, hogy a hosszú egyenes kifutónál nincs praktikusabb és hasznosabb. Ezen kár variálni! A világ minden divatbemutatóján kiemelkedő szempont, hogy kit hová ültetnek és ez nem véletlen. Az első sorban ülő ”beöltöztetett” sztárok és fontos szakmabeliek fogják majd a jelenlétükkel - a sajtóban megjelenő fotókon -, népszerűsíteni a márkát/tervezőt(-ket). Ezt a lehetőséget ezen az estén az Y vonalú kifutóval, illetve a rosszul elhelyezett fotósokkal kihagyták a rendezők, pedig az elgondolás ugyanaz volt. Az első sorban ott ültek a legszebb magyar színésznők, direkt a számukra kiválasztott gyönyörű ruhákban, csodás sminkekben…, csakhogy mindenkinek, még a fotósoknak is háttal!  
Ezért aztán csak a végén tudtak róluk közös csoportképet készíteni, ami viszont ezzel az erővel készülhetett volna akár egy műteremben is... Sajnálom!
Aminek viszont nagyon örültem, hogy az idén a helyre szóló székeken egy kis kiadványt találtunk az est tervezőiről. Szuper, ez jó ötlet! Fontos, hogy jobban megismerhessük a tervezőket, elképzeléseiket, véleményüket és mondjuk ”kezdő érdeklődőként” ne keverjük össze, vagy felejtsük el már a bemutató végére a neveiket. Kis önálló villámriportok ezek, pontos, jó kérdésekkel. Köztük a legfontosabbal, hogy mi az ami rád, vagy rátok a legjellemzőbb? Ha megengeditek, ezekből a válaszokból fogok idézni az egyes tervezőknél és néhányukat, akik teljesen újak voltak az eseményen, röviden be is mutatom.
László Kriszta, a Marie Claire főszerkesztőjének rövid és kedves köszöntője után, végre indulhat a SHOW!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elsőként Abodi Dóra mutatkozik be, aki tavaly végzett a MODART-on. Kolozsvári művészcsaládból jön, de előbb jogot végzett, csak azután döntött a művészi pálya mellett. Az idén ő lett a Fashion Awards Hungary-n az év legjobb divattervezője. Elmondása szerint „egy utópisztikus világot alkotott a 2010/11-es kollekciójával. Egy víz alatti fantázia, gyönyörű David Bowie-hoz hasonló androgün lényekkel”. Dóra ezzel a „David Bowie az Atlantiszon” elnevezésű kollekciójával megnyerte az IGEDO és az Akademie Mode&Design Düsseldorf által 2010 februárjában megrendezett Design am Rhein nemzeközi design versenyt. A tenger szín és formavilága, állandó mozgása jelenik meg, halszerű fényes, fémhatású selymekkel, ”pikkelyes” és szivárványos újszerű anyagokkal kombinálva, hangsúlyos sziluettekkel kiegészülve. A kollekcióhoz glamouros, csillogó női táskák, övek, kalapok is készültek, sőt az idén először már cipők és táskák is fokozták a hatást.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                                                      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Neked mit jelent a stílus?
„A stílus nem definiálható pontosan, de egy szempillantás alatt felismerhető. Ha ruhákról van szó, akkor egy stílusos emberre rögtön felkapod a fejed. A stílus érzékenységet, kíváncsiságot, játékos természetet, hiúságot, nyitottságot, bátorságot, jó szín és formaérzéket feltételez, a saját adottságaink pontos ismeretét. Ha ez mind megvan, akkor adott a stílusérzék és a stílus is.”
Tiffany: A most látott pár perces bemutató játékos, csillogó világát én is élveztem. A kollekció szépen összetartott, jól átgondolt és technikai értelemben kitűnő minőségű. Személy szerint kifejezetten kedvelem Dóra meseszerű képzeletgazdag világát, kifogyhatatlan kreativitását, így nagy várakozással vagyok mindig megújuló munkái iránt. Most sem csalódtam, csak így tovább!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezt követte az ANNAEVA duó bemutatkozása. A tervezőpáros, - a Krea Kortárs Művészeti Iskolában az idén diplomázó Hachbold Anna és Kárpáti Éva - nyerték a Fashion Awards 2010 gálán, az év fiatal divattervezője díjat! A 2010/11-es őszi- téli kollekciójuk neve: Noir City. A film noir, a képregények világa, és a negyvenes- ötvenes évek divatjának találkozása inspirálták a kollekció darabjait. A kollekcióra leginkább Frank Miller Sin City című képregénye hatott.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Milyen típusú nőknek készültek a ruhák?
„Ami nekünk a legfontosabb, az a nőiesség fiatalos megfogalmazása. Az általunk megszólított nőtípus a designtudatos, kozmopolita, dolgozó nő, akinek a stílusa nagyon meggyőző és karakteres, de mindezekkel együtt letisztult is.”
Tiffany: Jó az ötlet, de a kollekció kicsit depresszív hangulata nehéz ügy egy ilyen válogatás bemutatóban. Látszik a tehetség és a szenvedély, az pedig elég is lesz kiindulásképpen.
 
                                                                                                                              
A következő az IMAGO MUNDI tervezőpárosa. Kardos Ágnes és Borbély Bea ugyancsak a Krea végzősei. Elmondásuk szerint a szélsőséges különbözőségük furcsa harmóniája tükröződik a ruháikon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Milyen típusú nőknek készült a kollekció?
„Intelligens, szexi nőknek, akik a nőiességüket és az individualitásukat összhangban tudják megélni.”
Tiffany: Az itt bemutatott kollekcióban az anyagokkal, a textúrával való kísérletezés volt a legszembetűnőbb. Érdekesnek tűnt. Várom a folytatást!
 
Következett a Kepp Showroom tervezőcsoport munkája. A tervezőcsoport tagjai: Hajdú Anett, Havancsák Teréz, Hofstadter Szandra, Kovács Adél és Tomcsányi Dóri, akik mindannyian a MOME hallgatói voltak. Bár önálló tervezőként dolgoznak, mégis közösen hozták létre a K e p p-et műhelyként, valamint a szezonális kollekcióik bemutatására. Sokat kísérleteznek, a divattervezés és a médiaművészet határán egyensúlyoznak. Elhíresült kísérleti darabjuk a "beszélő köntös”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Mi a legjellemzőbb rátok?
„Nagyfokú kreativitás, elszántság és szorgalom.”
Tiffany: A mai estén „a vonalak naiv egyszerűsége és az egymásra rétegződés izgalma” számomra nem volt meggyőző, még a jópofa szőrös kiegészítőkkel sem. Sajnálom.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezután Mojzes Dóra a 2008-ban, a Moholy- Nagy Művészeti egyetemen végzett divattervező következett, akinek a munkája már tavaly is nagyon tetszett nekem. Az idei kollekciót Jeanne D’ Arc inspirálta. A tervezőnő híres a nőies, testhezálló szabásvonalakról. Most  a fő karaktert a páncél adja, amelyet bőrből készített a ruhákra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Neked mit jelent a stílus?
„Önismeretet és egyéniséget”
Tiffany: Elképesztően izgalmas tervező, akinek a fekete mellett a kedvenc színe a piros, ami minden kollekciójában megjelenik. Imádja az őrült fejfedőket, mellesleg én is!. Az egyik legizgalmasabb kreátor a magyar tervezők között. Ez a rockkos, laza, Jeanne D’ Arc -os feeling nagyon bejött nekem.
 
 
 
 
 
 
Szegedi Kata & Benus Dani Kata a ruha, Dani a cipő. Az eddigi munkáik alapján mondta róluk – Konsánszky Dóra –, hogy frissek és merészek. Követik a nemzetközi divatot és formagazdagok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Milyen típusú nőknek készültek a ruhák?
„Olyan nőknek, akik a tömegáruval szemben előnyben részesítik az egyedi darabokat, amelyekben van valami csavar vagy az egyszerűségükben nagyszerűek.”
MC: Nektek mit jelent a stílus?
„Ha valaki a szezonális ruhadarabjait soha meg nem unható klasszikusokkal párosítja.”
Tiffany: Bár ők kissé ”bonyolultak” nekem, pont az eklektika és a gyönyörű kék szín miatt szerettem meg a mostani kollekciót.
 
...és most jöjjenek a ”nagyok”:
ANH TUAN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  "Sötét színek,  fényes arany- és ezüstkiegészítőkkel. A fekete különböző árnyalatai teszik teljessé a kollekciót." Lezser és könnyed, kis orosz folk beütéssel.
MC: Szerinted milyen a jól öltözött nő? 
„Eredeti.”
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tiffany: Egyszerűen káprázatos az az elegancia és nőiesség, ami a kollekcióiból árad. Minden darab mestermű. Kidolgozott precíz technológia és csúcsminőség. Anh Tuan nemzetközi mércével is kiteljesedett tervező. Őszintén megmondom, lélegzetelállító volt a kollekció számomra! (nagyon sajnálom, hogy egyetlen képet sem sikerült készítenem, ami valamit érne, de a profik reményeim szerint megörökítették és így látható lesz a magazinokban talán) Anh Tuan rajongó lettem! Kiegészítői és "álom" táskái különösen tetszenek minden szezonban! GRATULÁLOK! Remélem egyre több nő fedezi fel magának az Ahn Tuan márkát.
 
ARTISTA
Ha jól értettem a mai estén Imre Katalin és Stampf Katalin tervezők munkáit láthattuk a 6 fős csapatból. Röviden a színek és a minták társítása határozza meg a jelenlegi kollekció hangulatát.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"A" BUGYOROVERALL
MC: Kedvenc darabjaitok?
„A bugyoroverall és a körkabát.”
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tiffany: Ők azok, akikről évről-évre nem értek pár dolgot. Egyrészt, hogy mit keres az Artista a kezdők között, hiszen ez a tervezőcsoport, több mint 10 éve indult. Másrészt évről évre az a véleményem, hogy nem üti meg az itt megmutatkozó tervezőkhöz képest a mércét. A csoport munkája számomra inkább emlékeztet a "régi butikvilág" ruhakészítőire, mint egy mai divattervező munkájára.
Mindezzel együtt azt hiszem a természetesség a fő erénye a kollekciónak, bár számomra mégis élettelen és unalmas maradt sajnos.
 
 
 
 
 
 
 
 
JE SUIS BELLE, azaz Dévényi Dalma és Kiss Tibor. Ruháikból soha nem hiányozhatnak a színek és tőlük megszokott futurisztikus formák. Az idei kollekciót saját elmondásuk szerint egy misztikus történet inspirálta, ezért darabjaikban a természetfeletti keveredik a klasszikus eleganciával.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Mi az, ami csak rátok jellemző?
„A képzőművészekkel és más társművészekkel való aktív együttműködés.”
Tiffany: Érdekes, egyedi megoldásokat láthattunk, mint például a saját márkanévvel hímzett „vattakabátok”. Aki szereti a meghökkentő megoldásokat, annak tökéletes választás a Je Suis Belle!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NANUSHKA, alias, Sándor Szandra, a mezőny kereskedelmileg és nemzetközileg legsikeresebb tagja. Az idén az USA legnagyobb presztízsű áruházlánca, a SAXS Fifth Avenue elkezdte árusítani NANUSHKA kollekcióit! Auuu! GRATULÁLOK! A Nanushka márka a kényelem, funkció és esztétikum együtt hatásától lett az, ami. Azok közé a divattervezők közé tartozik, akik igazán hordható, ugyanakkor nőies ruhákat készítenek a fiatal korosztálynak, miközben megmarad bennük az a pikantéria, ami különlegessé teszi őket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Milyen életérzést szeretnél közvetíteni a kollekcióval?
„Ha két szóval kellene jellemezni, azt mondanám, hogy urbánus nomád.”
Tiffany: Eltekintve az egyhangú színskálától, kiforrott, jó minőségű, sportos és szemtelenül fiatalos elegancia jellemzi Nanushka mostani kollekcióját is.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KONSÁNSZKY DÓRA új kollekciója a Syntony (Összehangolás) névre hallgat. Elmondása szerint főleg az új innovatív cipzárak, lélegző textilbőrök inspirálták, valamint a 80-as évek óta egyszerűsödő, egyre letisztultabb sziluett, amely a 90-es évekre jellemző grunge-rock stílussal keveredik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Milyen életérzést szeretnél közvetíteni a kollekcióval?
„Egy vagány nő hétköznapjait, aki szívesen elmegy egy rock koncertre, de kedveli a barokk zenét is.”
Tiffany: Véleményem szerint a kollekció vagány és dögös, igazán szerettem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
USE UNUSED, a csapat! Godena-Juhász Attila, Tóth András és Füzes Eszter. Ők hárman mindig kitűntetett figyelmemet élvezik és mint mindig most is bevallottan elfogult vagyok velük. Az új kollekció színeiben még mindig nagy hangsúlyt kap a fekete és a szürke. Mellettük azonban „megjelennek olyan harsány, de nem egzakt színek, mint az Yves Klein-kék, a mályva, a Navy Blue és a fahéj”, amely kifejezett frissességet áraszt. Elmondásuk szerint a mostani kollekcióra jellemző az olyan hangulatok ütköztetése, mint az 1800-as évek klasszikus női viselete és az 1970-es évek „szocreál” konfekciója, vagy a méretes szalonok formai precizitása, a gót és punk öltözékek hanyagsága.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MC: Milyen típusú nőknek készültek a ruhák?
„Ez a kollekció olyan öntudatos nőknek szól, akik kerülik a kihívó öltözködést, ugyanakkor egyéni megjelenésükből adódóan nem tudnak észrevétlenek maradni. Olyan nőknek, akik a hétköznapokban is nagy hangsúlyt fektetnek a stílusra, a kényelemre és az egyediségre.”

A USE bemutató első darabjai, az átmenetes és tyúklábmintás nagykabátok igazi meglepetésként hatottak! A gyönyörű anyagok és eredeti szabásvonalak együttes hatása igazán varázslatos eredményt hozott. Az egész kollekcióra jellemző az átgondolt, pontos, professzionális rafinéria. Elképesztően színvonalas, művészi szabású darabokat láthattunk, melyek a hétköznapokban is bátran hordhatóak. Aztán persze jöttek az estélyik is. Óh…és az a fahéjszínű, fodros estélyi ruha, bőrdzsekivel! Igen, igen, tudom, hogy már láttuk ezt a trendet Lagerfeldnél és más helyeken, de itt a ruha az érdekes, a kézimunka, a szabás, a vonal… Jajjj, istenem annyira gyönyörű volt! Soha nem szerettem a bálokat, de most mégis remélem, hogy az idén megyek, mert akkor csakis egy USE ruhát választok, az biztos! A USE ruhái tökéletes választás a 25 és 40 év közötti, különlegesre, egyedire vágyó stílusos és elegáns hölgyeknek!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
...és az a bizonyos csoportkép! Ők mind ott ültek az első sorokban!
 
A bemutatók és az este összegzése és tapasztalata számomra a következő:
Sokan semmit nem láttak, vagy csak nagyon részlegesen a kifutó formája és az egyirányba haladó bemutató miatt. Kár!
Ízlésem szerint még mindig túl sok a legging és a csípőnadrág. Még mindig igaz, hogy túl sokat kockáztat az a tervező, (és sokan vannak) aki behódol a nemzetközi trendeknek a nagy áruházláncok lehetséges megrendelései miatt, hiszen elveszítheti művészi karakterét…és persze örökérvényű igazság ma is (főleg a teljesen kezdők számára), hogy a technológiai minőség mindenek felett!
Dicséret illeti a divatbemutató szervezőjét a modellek kiválasztásáért, mind egytől egyig gyönyörűek voltak és profik, ami mostanában külön élménynek számít! A sminkek és hajak úgyszintén. Nagyon kellemes esténk volt, mert remek fiatal tervezőket láthattunk és a jókora késést kivéve egy profin megszervezett, nagyon jó hangulatú eseményen vehettünk részt!
Mindezeken kívül azt a konzekvenciát is érdemes levonni, hogy aki megteheti, az vásárláskor döntsön nyugodtan a hazai divattervezők ruhái mellett, hiszen kreativitásban és tehetségben már nincs hiány, az ár/érték arány pedig sokkal kedvezőbb, mint a külföldi márkák esetében és még méretre is elkészíttethetjük nekünk tetsző modellt. Válasszunk magunknak tervezőt!
 
Ezúton is köszönet a Marie Claire-nek a meghívásért! 

 

Címkék: kata dóra szegedi artista konsanszky nanushka tuan use belle je anh suis mojzes unused

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffany.blog.hu/api/trackback/id/tr142381447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

passiofruit 2010.11.25. 11:48:09

Nekem a már profi kiforrt tervezők tetszenek, mint Anh Tuan, Konsánszky, Use. A képek alapján úgy gondolom mindenki megérdemel egy nagy tapsot, mert a mai nemzetközi trendet követő, mégis egyedi kreációk és elgondolások látszanak, a nem túl jól sikerült képeken. Legközelebb érdemes fotóst vinni, vagy a magazintól kérni utólag. Szerintem örömmel adnak bármennyit.
süti beállítások módosítása