Van neked egy igazi klasszikus Burberry trenchcoat-d?
Vedd fel, fényképezd le magad és felkerülhetsz a világhálóra.
A Burberry márka összeállt a streetstyle fényképészet pápájával, Sartorialist-al és készítettek egy website-ot, ahová bárki a világon feltöltheti fényképét magáról, vagy barátairól, amennyiben az a valaki egy ”igazi” trenchcoat-ot visel. (http://artofthetrench.com/) Mindenki nézegetheti, véleményezheti a másikat.
A Burberry, mióta az ifjú Christopher Bailey lett a kreatív művészeti vezetője, rendkívüli módon ”megfiatalodott” és ez nem csak a kollekción, de a kommunikáción is látszik. Minden technikai újítást felhasználnak a marketing és PR területén. Ők azok, akik elsőként ismerték fel a prémium márkák közül az internet jelentőségét és a legújabb fejlesztéseket is azonnal beépítik kommunikációs megjelenéseikbe. Az idén náluk láthatjuk először, hogy a Burberry hirdetésben lévő fotót, ráklikkelve megnézhetjük más szögekből is. Így több dimenzióban láthatjuk az adott modelleket. A fiatalítás része volt az idei tavaszi kampányban szerepeltetett Emma Watson is, akit a Harry Potter filmek Hermionéjaként ismerhetett meg a világ. Ízig-vérig angol színésznő, aki szimbolizálja a fiatalos lendületet, de ugyanakkor képviseli a klasszikus angol stílust egyaránt. A fotós a zseniális Mario Testino volt, aki gyönyörű, történelmi helyszíneken fényképezve kortalan eleganciát csempészett a képekbe.
Emma Watson és Christopher Bailey
A Burberry őszi-téli kollekcióban az idén személyes kedvencem a baby Mini Me kollekció, ami egyszerűen elbűvölő. Már a tavaszi is telitalálat volt, de ha lehet mondani ez még kreatívabb:) Borsos árakon kínálják ugyan, de imádni való! A Mini Me elnevezés arra utal, hogy ami a papának-mamának megvásárolható, azt a „minik” is megkaphatják. Természetesen egy igazi (mini) trenchcoat-ot is!
Gyerekeknek...
...és babáknak..!
Ha már ennyit írtam a Burbberryről, eszembe jutott, hogy új ”játékszeremen” (Samsung Galaxy S telefon) rákereshetnék a Market alatt a Burberry-re, hogy vajon talál e valami használható alkalmazást. A múltkor már írtam erről az android telefonról és azóta is újabb és újabb őrületes divattal kapcsolatos alkalmazásokat fedeztem fel rajta. Ha a Burberry ilyen ”fiatalos” lendületet vett, akkor nyilván ezt a megjelenési formát sem hagyhatja ki…! Természetesen meg is találtam. Különböző kockás hátterek tölthetők le a kezdő képernyőre ..., én ezt választottam: