A 2010-es D&G kampány fotói és háttérfotói(A képeket Steven Klein készítette)
Madonna az Madonna. Madonna Louise Veronica Ciccone, de mostanra csak egyszerűen A MADONNA.
Mikor először láttam az Egy ágyban Madonnával című dokumentumfilmet, amit tizenkilenc évvel ezelőtt készítettek a világkörüli turnéján, ahol minden intim percét követte a kamera…, elképedve és megdöbbenve bámultam és arra gondoltam, hogy te jó ég Ki ez a Nő? És mit csinál?
Aztán még abban az évben megírta róla a The Times, hogy „Ő a bolygó legnagyobb sztárja”. A Sunday Telegraph pedig a „kor legnagyobb női ikonjá”-nak nevezte. Lassan megértettem én is, mint ahogyan az egész világ, Madonna nem viccel! A The New York Post újságírója Ray Kerrison ezt írja róla:”Bármit meg fog tenni, mondani, hordani, kigúnyolni, becsmérelni, csak hogy magára vonja a figyelmet és pénzt csináljon belőle. Ő a kor kvintesszenciája..” és igaza lett. Persze mára kissé árnyaltabb lett ez a kép, de Madonna még most is mindent megtesz, hogy ráfigyeljenek. Legyen az szerelem, vagy házasság, válás vagy gyereknevelés, örökbefogadás, mesekönyv, vagy egy új turné és persze a nagybetűs DIVAT. Hiszen ő maga egy személyben képes bármiből divatot teremteni a mai napig. Igazi pop és divat ikon. Így aztán nem csoda, ha a legnagyobb divatcégek kérik fel kampányaikhoz. A pár évvel ezelőtti LV kampányfotózásról kikerült retus nélküli elhíresült fotók, mintha csak megerősítették volna..., semmi nem árt neki. Idén újból kamerák elé állt, a Dolce & Gabbana cég felkérésére. A 2010 nyári kampány lélegzetelállítóan érzékeny fotóit, Steven Klein készítette. A képek tényleg gyönyörűek, az ötlet ebben a formájában elképesztően eredeti és a mindenki által vágyott igazi dél-olasz életérzést hozza fekete-fehérben.
Az otthon íze. Madonnával.., D&G-ban persze, de akkor is és újból őt csodáljuk, ráfigyelünk!
”Ő maga az önelégült posztmodern jelenség. Még a nyilvánossága is nyilvánosságot kap. A szabályozott illúzió mesterműve” Martin Amis
Az olasz Vogue címlapján:
és belül:
és a háttérfotók...