HTML

Reggeli Tiffanynál

Fashion, lifestyle, kritika

A szerző

Vajda Mályi Zsuzsa

Facebook

Címkék

& (1) 10 (1) 2010 (3) 2011 (5) 24 (1) a (2) adomány (1) ági (1) ágyban (1) ajándék (1) album (1) alkalmazások (2) allűr (1) álom (1) andrás (1) android (4) anh (1) anna (2) antal (1) armani (6) artista (1) attila (1) aviátor (1) aviv (1) ayala (1) az (1) azallűrista (1) bag (2) bailey (2) bajnokság (1) balaton (2) ballonkabát (1) bar (1) barna (1) beach (1) beatles (1) beauty (1) belle (1) bemutató (1) benefiance (1) benz (1) beresin (1) bikin (1) birkin (1) bizsu (4) blog (2) boot (1) bori (1) botrány (1) bottega (2) bpbutik (1) brand (1) bridal (1) buék (1) buirberry (1) burberry (14) burzsuj (1) business (2) byzance (1) cannes (1) cartier (1) catherine (1) chanel (13) christian (1) christopher (2) cipő (2) cipők (3) code (1) collection (2) como (1) copy (2) corso (1) couture (1) craig (1) crocs (1) croisetten (1) csaba (1) csizma (1) d (1) d&g (1) dávid (1) de (1) della (1) deneuve (1) design (5) designer (7) diego (1) dior (1) diva (1) divat (49) divatbemutató (22) divatbloggerek (6) divattanács (1) divattervező (13) dolce& (1) dóra (1) dzseki (1) éder (1) egy (1) eisner (1) éjszakája (1) ékszer (6) elegancia (15) elegáns (3) elegante (1) élő (1) emma (1) én (1) erotika (1) eszter (1) eva (1) fall (1) farmer (1) fashion (49) fashionbloggerek (1) fashiondesigner (4) fehér blúzfarmer (1) fendi (1) ferenc (1) férfi (3) ferre (1) festyinstyle (1) firenze (1) foci (2) fodrászatok (1) fontos (1) ford (1) foto (1) fotók (1) fotózás (1) fotozás (1) frankemstein (1) fürdőruha (1) füzes (1) g (1) gabbana (1) gaga (1) galaxy (8) galaxys (1) galaxy s (1) galliano (3) gap (1) gaultier (1) george (1) gianfranco (1) giorgio armani (2) giporgio (1) godena (1) grace kelly (1) grand (1) greg (1) gucci (6) guide (2) gumicsizma (1) gyöngy (1) gyula (1) gyurcsány (1) hamis (1) hate (1) hathaway (1) haute (1) haya (1) hermes (1) hermés (1) hestyle (1) híres (1) híres táskák (2) (1) horváth (1) huzat (1) i (1) ibolya (1) ikon (1) imre (1) ingek (1) italian (1) j12 (1) jagtag (1) james (1) jános (1) játék (2) je (1) jeans (1) jjuhász (1) john (3) joss (1) kampány (2) karácsony (2) karácsonyfa (1) karácsonyi (1) karl (2) karóra (1) kata (1) katalin (1) kék (1) kényelem (1) kirakatok (1) kóka (1) kollekció (2) konsanszky (1) könyv (1) kornél (1) kors (2) kozmetikai (1) közvetítés (1) kredigra (1) krisztián (1) kultúra (1) kutya (1) la (2) lady (1) lafayette (1) lagerfeld (5) lagerfeld némafilm (1) le (1) leleplező (1) letölthető (1) lévai (1) life (1) live (3) london (1) look (2) loubutin (1) loui (1) louis (2) love (2) luxus (3) lv (1) madonna (1) madonnával (1) mara (2) marche (1) mark&spencer (1) márka (1) martonyi (1) max (2) mccartney (1) me (1) mercedes (1) mercedes benz (1) michael (2) milano (1) miláno (1) mini (1) mobil (5) mobiltelefon (3) mojzes (1) molcho (1) molnár (1) mundruczó (1) művészet (1) nadrág (1) nanushka (1) napszemüveg (3) narancs (1) nascmarkt (1) neni (1) new (4) nine (1) női (1) nők (1) noriblog (1) nyaralás (1) nyári (1) okostelefon (2) or (1) óra (2) ördög (1) oscar (1) ősz tél (1) our (1) pál (1) palais (1) pantalló (1) párducminta (1) parfüm (1) paris (1) párizs (2) party (3) pasik (1) pataki (1) paul (1) perla (1) plussizekife (1) pop (1) prada (2) pradat (1) printemps (1) prorsum (3) quimby (1) rasszista (1) reality (1) reggeli (1) régiség (1) renta (1) replica (1) replika (1) resist (1) rogán (1) rolex (1) ronda (1) ruha (3) runway (1) s (6) sál (1) samsung (10) sárga (1) sartorialist (1) schoeffel (1) senso (1) shiseido (1) show (7) smink (1) sp (1) sportmax (1) sprig (1) spring/summer (2) steiner (1) stella (1) stone (1) strand (1) studio (1) suis (1) summer (1) szandál (1) szegedi (1) szekeres (1) szempillaspirál (1) szilveszter (2) tab (3) támogatás (1) tanács (1) táska (2) táskák (1) tel (1) telefon (3) temporary (1) tenger (1) termék (1) terv (1) tervező (3) tervezők (2) tiffany (1) tiffanynál (1) tigrisminta (1) tippek (1) tods (1) tok (1) tom (1) tóth (2) tóth bori (1) tőzsdecápa (1) trenchcoat (1) tuan (1) tuti (1) új (1) újszerű (1) unused (1) use (4) utódlás (2) üzlet (1) valle (1) variálhatóság (1) vásár (1) vásárlás (3) vb (2) veneta (2) videója! (1) világbajnokság (2) világmárka (1) vintage (2) visel (1) vogue (1) vuitton (3) wamp (1) watson (1) weak (1) week (4) weekend (1) west (1) western (1) wien (1) winter (1) wintour (1) womenswear (2) wrinkle (1) xmas (1) york (4) zen (1) zenekar (1) zöld (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Linkblog

CROCS, a bűn ronda divat...., avagy a világ cikije

tiffanynál 2010.04.19. 06:30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vasárnap végre kisütött a nap és kicsit elmentünk itthonról sétálgatni, ebédelni, kiülni egy kávéra valahová. Remekül sikerült a napunk, igazi vasárnapi dumcsizós, lazulós program lett belőle. ”Szakmai” ártalom, hogy megnézem az embereket, hogyan öltöznek, mit hordanak szívesen, vagyis mi az utcai divat. A ”cipőkérdés” mindig is a gyengém volt főleg a tavasz beköszöntétől. Már egyszer írtam a strandpapucsos férfiakról Budapest utcáin, de a mai sétám megerősített abban, hogy a világ legrondább és legotrombább divatja még ezt a hülyeséget is felülmúlja.
 
Ez pedig a CROCS!
 
 
Mivel tegnap isteni idő volt, újra megfigyelhetővé vált ennek a rettenetnek a hihetetlen népszerűsége az utcai viseletben. Évekkel ezelőtt, mikor ajándékba kaptam egyet a barátnőmtől, még azt gondoltam, hogy ez a speciális habgyantából készült valami, a strandra, a homokba remekül viselhető, és mint ilyen még tetszett is. Kényelmes, nem égeti a talpad a homok, szellőzik…, ilyesmi. Erre készült ugyanis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Akkor kezdtem gyanút fogni, mikor egyre-másra láthattunk a magazinokban utcai fotókat hollywoodi hírességekről, sőt magáról az akkori amerikai elnökről is, amint ebben a borzadmányban”klaffognak” az utcán.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezek után nem volt megállás, a ”divat divatjává” vált Crocs cipő reklámszakemberei elhitették vásárlóikkal, hogy ez a lábbeli annyira őrülten trendi, hogy mindenki, mindenhol és persze bármivel viselheti ezt a szörnyűséget. Láttam hivatalos fogadásokon embereket öltönyhöz viselve, rock sztárokat a színpadon ugrálva és lányokat miniszoknyában Crocs cipővel, de idős néniket és bácsikat is falun a kertben dolgozgatva, a lábukon pink színben pompázva, vagy 50-es nőket „sportos eleganciához” viselve a lukakban kis kitűzőkkel, mint a gyerekek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A CROCS mára nagyon megosztja az embereket. Az egyik fele utálkozva gyűlöli, a másik egyenesen isteníti a rengeteg kényelmi szempont miatt.
Az én véleményem mit sem változott. Kibírhatatlanul ronda, így fel nem venném semmi pénzért a lábamra. Egyik modellje cikibb mint a másik. Bizarr és erőszakos színek, formák. Újabban már kapható masnis papucs, bundával bélelt csizma és mindenféle szörnyűséges kiegészítő is persze. A telefontartó tok a csúcs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igazi amerikai idiótaság. Nekem ugyanazt jelenti, mint a fast food…
Klaffogjunk Crocsban a McDonaldsba..vazze'..!  Valami ilyesmit..,de a strandon kívül mindenképpen trampliságot és ízléstelenséget felsőfokon.
 
Azt hiszem, soha nem tudna annyira kényelmes lenni, hogy én a lábamon ezzel az otromba szörnyűséggel kimerészkedjek az utcára és őszintén szólva teljesen értetlenül állok azelőtt, hogy ezt némely emberek mégis megteszik.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: zöld ékszer ronda sárga új fontos barna kék szandál narancs sál kényelem crocs farmer bizsu jeans tervezők újszerű variálhatóság

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffany.blog.hu/api/trackback/id/tr291932815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ToMorgan 2010.04.19. 09:42:27

Hat tenyleg marha rondan nez ki felnott embereken, de gyerekeknek szerintem jopofa valasztas.

Kyria 2010.04.19. 09:43:16

Szerintem sincs igazad. Én nem tartom rondának, s bár utcán még nem volt rajtam, azt sem tartom sem meg-, sem elvetendőnek. De hát, ízlések és pofonok...

dreamcatcher 2010.04.19. 09:44:23

hello
szerintem fogadd el hogy az emberek egy részének tetszik...ha már kritikát írsz s szerintem elég addig elmenni hogy Neked mi a véleményed és addig már nem merészkedni hogy a másik ember mit gondol magán elfogadhatónak vagy sem..
Elég elszomorító hogy még mindíg meg van bélyegezve az ember ha olyan cipője/haja/sminkje van amit a köz nem átlagosnak hív..
én elfogadom h vkinek tetszik és ha kritizálom vagy kritikával illetem akkor azt mondom hogy én nem venném fel. szerintem NEked is meg mindenkinek el kellene fogadni, hogy a divat is olyan mint az étel ...van aki ezt van aki azt szereti...de ettől nem lesz rossz vagy jó az illető..
TOLERANCIA!!!!
ennyit szerettem volna..tisztelettel..
a

=Daniken= 2010.04.19. 09:45:53

szerintem ez hülyeség. az hogy divat lett belőle, egy dolog. lehet ostorozni, mert adja magát. viszont sok ember nekem arról áradozott, hogy milyen baromi kó és kényelmes és víz mellé tökéletes...

Ha jól olvastam, Te sem írtál olyat, hogy szörnyű kényelmetlen, borzalom, feltörte a lábam, leszakadt rólam...és neked legalább van:-D

hogy hány kretén barom veszi fel öltönyhöz, azt felejtsük el, mindig maradnak olyanok, akiknek sem ízlsük, sem stílusuk nincsen és a fehér frottír zoknit is felveszik a makkos cipőhöz:-)

BER (törölt) 2010.04.19. 09:58:16

Ne ítélj ilyen szigorúan. Én 57 éves vagyok, és miután nagyon súlyos izületi betegségben szenvedek, egész télen egy fekete bélelt Crocs-ban jártam. Mást nem tudok felvenni, annyira fáj a lábfejem. Nyáron pedig egy fehéret hordok.
Persze az nem normális, aki öltönyhöz veszi fel, de hidd el, végtelenül kényelmes.
Amikor először megláttam - azt hiszem egy narancssárgát - én is megrémültem, de azóta esküszöm rá. Rondának ronda, de jó.

SYNG · http://www.youtube.com/user/syngsyng 2010.04.19. 09:59:37

A "krox" markenting szempontból zseniális.
így kell 100 forintnyi vulkanizált színes izével 10000 pénzt csinálni. Aki hordja nem sok köze van az egyediséghez, inkább az hipnotizált tömeg zombik seregét gyarapítja. Egyéniséget ne a ruha / cipő-boltban vegyétek már!

Emlékeztek a Buffalo cipőkre? na kb ilyen ez is szerintem.

2010.04.19. 10:00:34

Az a helyzet, hogy rusnya mint a szar, ellenben marha kényelmes.

Pepe135 2010.04.19. 10:03:13

Szálljatok már le a fehér zoknimról!

Igenis jól megy a makkos cipőmhöz! :DDD

Amúgy a croc( leánykori nevén bradley) tényleg vízpartra való. tulképp egy gumicsizma light.
Hosszú távon valszeg szétveri a bokát és rontja a tartást mert semmi támasztást nem ad...

Emeske 2010.04.19. 10:07:12

Azért szerintem nem kellene ennyire erőszakosan bizonygatnod,h mennyire undorító. Arra gondoltál már,h nem TE vagy egyedül a világon, h mindenki másmilyen és nem csak a TE véleményed számít? Szerintem valaki nem ősbunkó attól, mert felvesz valamit, ami NEKED nem tetszik. By the way, biztos találna bárki a TE ruhásszekrényedben is olyat, ami nem tetszene neki, sőt egyenesen CIKInek találná...

Emeske 2010.04.19. 10:08:55

@Equinoxe:
egyébként igazad van, tök kényelmes. a lábam sosem bírta a műanyag/gumi papucsokat, mert 5 perc után kidörzsöli minden ilyresmi, de ebben egész nap járkálhatok (most figyelj, tiffany!) az UTCÁN és mégis tök jól érzi magát a lábam.

deflorator 2010.04.19. 10:12:00

Én sem vagyok a híve, hogy sziklás tengerparton ilyen izét viseljen az ember a lábán, de öltönyhöz viszont kifejezetten jól mutat :-)

ora et labora 2010.04.19. 10:12:26

Ocsmány gumilábbeli igényteleneknek.

Eleve, ki olyan tahó, hogy gumicipőben járjon?

A minőségi, finom, stílusos olasz bőrcipőket szeretem.

Ezt meg hordja az, akiknek nincs pénze vagy ízlése.

4TUN3 2010.04.19. 10:19:55

Az 'amerikai borzadmány'-hoz annyit hozzátennék, hogy az eredeti habgumi-klumpa OLASZ tervezésü és a KANADAI Finproject kezdte el gyártani, elsösorban spa- és wellness célokra.
A Crocs tette amerikai borzadmánnyá, egyetlen 'hozzáadott értékük' az a marketingmunka, aminek nyomán kikerült az eredeti felhasználási területröl és divatcikké vált.
Aki valóban a célszerüség és kényelem miatt szeretne egy ilyen lábbelit és a tetejébe még tudatos fogyasztó is - mint ahogy én annak vallom magamat - az vegyen Holeys-t, vagy Waldies-t. Ezek ugyanis egyrészt közelebb állnak az eredeti koncepcióhoz, másrészt kétharmad annyiba kerülnek, mint a Crocs.

u.i.: Nem, nem állok egyik cég alkalmazásában sem, csak körülnéztem egy kicit a neten... ;)

Lyanko 2010.04.19. 10:51:26

szerintem próbálj fel egyet
rájössz hogy milyen kényelmes, nem büdösödik bele a lábad sem, és nagyon könnyű, nekem is van, én nagyon szeretem, kényelmes praktikus

Putyur 2010.04.19. 10:56:40

Abszolút igazad van, iszonycsúnya. Előbb mennék ki mezitláb az utcára, mint egy ilyenben. Mondjuk én a strandra is öltöny-nyakkendőben megyek, és bármelyik hétköznapi ruhámban beengednénk egy átlagos (dresscode nélküli) fogadásra. A cipő a hegyesorrú olasznál kezdődik és végződik - nálam.
Az a baj, hogy az emberek többsége nem tudja megválogatni, mit hova kell felvenni. Sajnos mára abszolút elfogadott lett, hogy az utcán sportcipőben járkálnak (pedig azt a cipőt futáshoz/teniszezéshez/kosárlabdázáshoz fejlesztették ki). A strandpapucsos egyénekeket sem nézik furcsán a moziban (pl.), pedig az meg strandra vagy uszodába való.
Kicsit fura lett ez a világ. A tettetett nyegleség, meg a "lazaság" lett a divat. :-(

(Természetesen más kategóriába tartozik az, akinek rossz a lába, beteg, stb.)

Putyur 2010.04.19. 11:01:29

Lyanko: Abszolút nem érdekel, mennyire kényelmes egy cipő, ha nekem nem tetszik. Nem szempont. Inkább vagyok egész nap egy kényelmetlen cipőben, mint 5 mp-et egy ilyenben.
Amúgy még nem sikerült kényelmetlen cipőt vennem, pedig (mint fentebb írtam), csak a hosszított formájú, hegyesorrú, teljesen zárt cipőket szeretem és hordom.

Lille havfrue 2010.04.19. 11:09:00

Az igazi, jó minőségű Crocs-nak megvan a maga helye. A kínai 1000 Ft-os szörnyű utánzatokat pvc-ből - na azt kéne irtani.

halfevil333 2010.04.19. 11:09:41

Nyáron, hőségben, terepmintás sorttal hordom az olajzöld crocsomat az utcán. Nem rikító pink, nem öltönyhöz, nem színházba. Ízlések és ízléstelenségek...
Ez már az annyira csúnya, hogy szép kategória. Persze a drága olasz kecskebőr cipők közül is láttam giccset, 450 ezerét. Ha valaki azt akar, vegye meg és hordja.
Ilyen alapon kosarascipőt csak a tornaterembe!

gorillka 2010.04.19. 11:23:26

Tavasz van, csivitelnek a madarak, kibújik a hóvirág és megjön a menetrendszerű crocs-fika-poszt.
Már úgy hiányzott.
Van, aki leszarja, mi a "divat-szakértők" véleménye.
Én is közéjük tartozom. Nem sminkelem ki magam, ha elmegyek a gyerekért az iskolába. Nem frusztrál, ha tenisz után, sportruhában kell beugranom értük, nem tartom tragédiának, ha meglátnak Crocsban az utcán.
Ez legyen a stílus-majmok problémája.
Egy életem van, nem fogok talpig sminkben, tűsarkúban közlekedni, mert úgy "illik".
Igaz, nem is szólom le azokat, akik így tesznek...

Vertigo52 2010.04.19. 13:09:53

Csak hogy gyarapítsam pozitív létjogosultságát: 1. magasabb vagyok benne, 2. ha mérlegre állok, ez biztos rajtam maradhat, nem billenti pozitív iányba a mérleg nyelvét :))) kell ennél több egy nőnek ???

ÍZLÉSPOLICE 2010.04.19. 17:40:13

Te jó ég...ez egy divattal foglalkozó oldal! Nem az a kérdés, hogy kényelmes vagy sem ez az ocsmény szandál-papucs-cipő, vagy , hogy büdös lesz- e benne a delikvens lába... ( megjegyzem ha más cipőkben az lesz...érdemes szakorvoshoz fordulni vagy Scholl termékeket vásárolni) hanem az, hogy szép- e az Istenadta! Erre a kérdésre jó izlésű ember csak azt válaszolhatja, hogy ronda ! Tiffanynak igaza van, elrondítja az utcaképet, fáj látni és aki viseli azt sem teszi szebbé...Nem értem azokat akik zokon veszik tiffany érzékenységét, bocs de ez a blog éppen a divatról és a szép dolgokról szól---akinek ez nem tetszik biztos talál az ízlésének megfelelőt, de ezt a szerző szemére hányni OTROMBA dolog! Sokan vagyunk ebben az országban akik szeretik a szépet - persze nem elegen- örülök ennek a blognak mert a minőségről szól. Sajnos sokaknak a minőség azonos a felszínességgel és a sznobsággal...talán éppen ezért tart ott az ország ahol tart. ha valaki minőségi mer lenni az élet bármely területén gyorsan beskatulyázzuk, és ezzel a dolog el lett intézve! Ezért vagyunk ilyen furcsán európiak és kisbetűvel világpolgárok---- Tiffany ne csüggedj, sokak értenek egyet Veled!

dressy working woman 2010.04.23. 12:30:04

Strandra és üdülőhelyen sortban-pólóban flangáláshoz (nem esti korzózáshoz) jó a Crocs, egyébként nem. W a szokásosnál is nevetségesebbnek néz ki benne, főleg zoknival kiegészítve. Én mondjuk menni sem tudok benne, mert keskeny a lábfejem és mindkettő elférne egy Crocs papucsban is. Szerintem egyébként a minőség iránti vágy és igény önmagában senkit nem tesz sznobbá. Attól lesz sznob vki, ha a minőségi és márkás holmiktól azt hiszi, hogy nagybetűs ember lett és több más embereknél. Továbbá az is sznobságra utal, ha az ember fennhéjázó, kérkedő, lekezelő (és néha egyben alpári) stílusban fogalmazza meg a minőségi és szép dolgok iránti elkötelezettségét, mint az néhány hozzászóló esetében már előfordult. A felszínesség meg az, ha pl. az illető igényessége a ruhák/táskák/cipők stb. témában merül ki, de ahhoz már nem elég igényes, hogy belbecs és intelligencia vonalon is megpróbálja edzeni magát. Mindez függetlenül attól, hogy a blog fő témája valóban a divat és a minőség.

kineknem 2010.04.24. 18:25:42

Azért egy 24-es rózsaszín Crocs nagyon aranyos ám! Tudom, nemrég vettem a keresztlányomnak, szigorúan homokozáshoz :)
Én két éve használok egy fekete hamisítványt itthon, kertben, kempingben, és praktikus.Én nem veszem fel utcára, mert úgy járok benne, mintegy kacsa, de nem süti a szemem, ha valaki sokzsebes nadrághoz, inghez, pólóhoz, farmerhez felveszi. Én inkább azt nem értem, miért ad valaki 6-8 ezer forintot érte, de ez már más tészta...

papamaci2 (törölt) 2010.07.12. 09:20:53

Nekem még nincs, de ez hamarosan változni fog.Ocsmány szerzetnek tartom, de nem rég beleugrottam egy haverom gumimamuszába, hogy kimenjek az udvarra dohányozni.Bizony nagyon komfortos izé.Persze, ennek is megvan a maga helye. Szerintem semmi ciki nincs abban, ha valaki jól érzi magát benne. Nyilván színházba nem ezt kéne felvenni, de átlagos forró nyári hétköznapokon teljesen jó.
Ellenben reflexológusként jókat mosolygok, mikor látom, hogy sok nő (olykor férfi) milyen rettenetesen eldeformált, keskeny, hegyes orrú, tűsarkú cipőket erőltet magára. Mindezt azért, mert csinos, szexy, elegáns, stb. Nem is sejtik, hogy mennyit ártanak ezzel maguknak. Pedig mindegyikre rá van írva, hogy ALKALMI VISELET. Mégis, sokan képesek egész nap ilyenekben nyomorogni. Persze mindenhez hozzá lehet szokni, s idővel még kényelmesnek is érzi az ember ezeket az anatómiailag teljesen elfuserált cipőket.( pedig nem azok) Akkor már inkább egy gumimamusz, amiben úgy terpeszkedik a lábam, ahogy neki jól esik.

papamaci2 (törölt) 2010.07.12. 09:57:52

Még egy gondolat a divatról, ha már crocs forgalmazót keresve véletlenül ide tévedtem...
Divatosan öltözni, nem ugyan az, mint igényesen öltözni. Hiába aggat magára minden jó nevű holmit valaki, ha nem áll jól neki. Kicsit szűk, kicsit nyom, nem igazán érzem magaménak, de legalább trendi. Csak azért, mert pl. egy olasz divatcég ezt állítja. Ráaggatják a vackaikat néhány hírességre, s már is kész az új divat. Persze van akin jól áll az éppen aktuális kínálat, mert illik a stílusához. Ez a stílus viszont belülről kell, hogy fakadjon. Ellenkező esetben egy divatos öltözet nem más, mint személyiség protézis, amit csak azért visel, (vagy inkább hord) valaki, hogy trendibbnek nézzen ki, mint amilyen valójában. Ha valaki elégedett magával (nem ua. mint a beképzelt), tisztában van a saját értékeivel és hiányosságaival és ezt elfogadja, akkor nincs szüksége ilyesmire. Persze ettől még lehet igényes, csak akkor már Ő maga dönti el, hogy számára milyen egy igényes viselet, ami valóban illik hozzá s amiben jól érzi magát.
Rengeteg a trendi paraszt, aki több száz eurós farmerban, cipőben luxus autóban(általában hiteles) várja, hogy mindenki elájuljon tőle. Na, az ilyeneken mindig mosolygok, mert hiába a sok külsőség, látszik a tekintetükön, hogy még a saját nevét is segítséggel írta rá a hitelszerződésre.:)))
Ellenben ismerek olyat aki (kis túlzással) akár egy szemeteszsákba bújva is mindenkit pillanatok alatt elbűvöl maga körül az intelligenciájával, bájával, modorával. Mindig rendezett, de sosem hivalkodó. Márkajelzést még nem láttam rajta. Nincs rá szüksége. Ő anélkül is valaki, s ez inkább érezhető, mint látható.
Szóval szerintem az az egészséges amikor ezek a bizonyos belső értékek harmóniában vannak a külső megjelenéssel.
Senki sem lesz több vagy kevesebb a ruhájától, viszont érződik, ha valaki valami valós (vagy sok esetben képzelt) hiányosságát próbálja ellensúlyozni néhány felirattal. Nekik inkább egy önismereti tréninget ajánlanék. Ez nem vicc. Az egyik legkellemetlenebb dolog ami történhet az emberrel, viszont az egyik leghasznosabb.
Szép napot mindenkinek!

Lusthie 2010.09.27. 15:02:25

@ora et labora: hááát azért ehhez is kell a pénz...

pitybull 2011.01.26. 23:12:26

Tapló liba vagy és ennyi! Pompásan kiválogattad a legrondábbakat a képeknél. Gratula! Én hordom, tetszik. És tudod ízlések és pofonok. Továbbra is tartom, hogy soha sehová nem írtam be senkinek azt, hogy szar amit csinál csak azért mert nekem nem tetszik. Te ennyit érsz mucus. Kíváncsi vagyok, hogy te milyen ízlésesen öltözködhetsz. Csók a családnak...

szellemember 2012.05.11. 10:52:11

Kedves Vajda Mályi Zsuzsa!
Ízlésekröl írsz. Nézzünk téged. A bemutatkozási fotódon kínai gyöngysort viselsz. Ez még nem lenne baj, de ott log még egy lánc ami már igazán kellemetlen a szemnek. Vegyük a másik lehetőséget, az igaz gyöngy valódi,akkor mit keres aranylánc a nyakacskába. Akár így akár akár úgy tudnod kéne, gyöngysor mellé semmit (néha még ruhát sem).

gyöngytyúk 2012.05.23. 21:56:05

......onnan lehetett tudni , melyik a legjobb cipőbolt budapesten , h előtte parkolt az autója ..... mondta nevetve a barátnőm rólam valakinek ..-)))...a parisból hozott .. felemás színű selyem tűsarkúm ...legenda volt ...most meg ..ebben .. csak ebben a ,, borzadályban ,, bírok ki egy nyári napot .. lenvászonnal ,csipke felsővel , muszlin blúzzal akár ... a NŐKET NEM NÉZEM , A PASIKNAK - BEJÖN . !! puszi nektek -!!
süti beállítások módosítása