HTML

Reggeli Tiffanynál

Fashion, lifestyle, kritika

A szerző

Vajda Mályi Zsuzsa

Facebook

Címkék

& (1) 10 (1) 2010 (3) 2011 (5) 24 (1) a (2) adomány (1) ági (1) ágyban (1) ajándék (1) album (1) alkalmazások (2) allűr (1) álom (1) andrás (1) android (4) anh (1) anna (2) antal (1) armani (6) artista (1) attila (1) aviátor (1) aviv (1) ayala (1) az (1) azallűrista (1) bag (2) bailey (2) bajnokság (1) balaton (2) ballonkabát (1) bar (1) barna (1) beach (1) beatles (1) beauty (1) belle (1) bemutató (1) benefiance (1) benz (1) beresin (1) bikin (1) birkin (1) bizsu (4) blog (2) boot (1) bori (1) botrány (1) bottega (2) bpbutik (1) brand (1) bridal (1) buék (1) buirberry (1) burberry (14) burzsuj (1) business (2) byzance (1) cannes (1) cartier (1) catherine (1) chanel (13) christian (1) christopher (2) cipő (2) cipők (3) code (1) collection (2) como (1) copy (2) corso (1) couture (1) craig (1) crocs (1) croisetten (1) csaba (1) csizma (1) d (1) d&g (1) dávid (1) de (1) della (1) deneuve (1) design (5) designer (7) diego (1) dior (1) diva (1) divat (49) divatbemutató (22) divatbloggerek (6) divattanács (1) divattervező (13) dolce& (1) dóra (1) dzseki (1) éder (1) egy (1) eisner (1) éjszakája (1) ékszer (6) elegancia (15) elegáns (3) elegante (1) élő (1) emma (1) én (1) erotika (1) eszter (1) eva (1) fall (1) farmer (1) fashion (49) fashionbloggerek (1) fashiondesigner (4) fehér blúzfarmer (1) fendi (1) ferenc (1) férfi (3) ferre (1) festyinstyle (1) firenze (1) foci (2) fodrászatok (1) fontos (1) ford (1) foto (1) fotók (1) fotózás (1) fotozás (1) frankemstein (1) fürdőruha (1) füzes (1) g (1) gabbana (1) gaga (1) galaxy (8) galaxys (1) galaxy s (1) galliano (3) gap (1) gaultier (1) george (1) gianfranco (1) giorgio armani (2) giporgio (1) godena (1) grace kelly (1) grand (1) greg (1) gucci (6) guide (2) gumicsizma (1) gyöngy (1) gyula (1) gyurcsány (1) hamis (1) hate (1) hathaway (1) haute (1) haya (1) hermes (1) hermés (1) hestyle (1) híres (1) híres táskák (2) (1) horváth (1) huzat (1) i (1) ibolya (1) ikon (1) imre (1) ingek (1) italian (1) j12 (1) jagtag (1) james (1) jános (1) játék (2) je (1) jeans (1) jjuhász (1) john (3) joss (1) kampány (2) karácsony (2) karácsonyfa (1) karácsonyi (1) karl (2) karóra (1) kata (1) katalin (1) kék (1) kényelem (1) kirakatok (1) kóka (1) kollekció (2) konsanszky (1) könyv (1) kornél (1) kors (2) kozmetikai (1) közvetítés (1) kredigra (1) krisztián (1) kultúra (1) kutya (1) la (2) lady (1) lafayette (1) lagerfeld (5) lagerfeld némafilm (1) le (1) leleplező (1) letölthető (1) lévai (1) life (1) live (3) london (1) look (2) loubutin (1) loui (1) louis (2) love (2) luxus (3) lv (1) madonna (1) madonnával (1) mara (2) marche (1) mark&spencer (1) márka (1) martonyi (1) max (2) mccartney (1) me (1) mercedes (1) mercedes benz (1) michael (2) miláno (1) milano (1) mini (1) mobil (5) mobiltelefon (3) mojzes (1) molcho (1) molnár (1) mundruczó (1) művészet (1) nadrág (1) nanushka (1) napszemüveg (3) narancs (1) nascmarkt (1) neni (1) new (4) nine (1) női (1) nők (1) noriblog (1) nyaralás (1) nyári (1) okostelefon (2) or (1) óra (2) ördög (1) oscar (1) ősz tél (1) our (1) pál (1) palais (1) pantalló (1) párducminta (1) parfüm (1) paris (1) párizs (2) party (3) pasik (1) pataki (1) paul (1) perla (1) plussizekife (1) pop (1) prada (2) pradat (1) printemps (1) prorsum (3) quimby (1) rasszista (1) reality (1) reggeli (1) régiség (1) renta (1) replica (1) replika (1) resist (1) rogán (1) rolex (1) ronda (1) ruha (3) runway (1) s (6) sál (1) samsung (10) sárga (1) sartorialist (1) schoeffel (1) senso (1) shiseido (1) show (7) smink (1) sp (1) sportmax (1) sprig (1) spring/summer (2) steiner (1) stella (1) stone (1) strand (1) studio (1) suis (1) summer (1) szandál (1) szegedi (1) szekeres (1) szempillaspirál (1) szilveszter (2) tab (3) támogatás (1) tanács (1) táska (2) táskák (1) tel (1) telefon (3) temporary (1) tenger (1) termék (1) terv (1) tervező (3) tervezők (2) tiffany (1) tiffanynál (1) tigrisminta (1) tippek (1) tods (1) tok (1) tom (1) tóth (2) tóth bori (1) tőzsdecápa (1) trenchcoat (1) tuan (1) tuti (1) új (1) újszerű (1) unused (1) use (4) utódlás (2) üzlet (1) valle (1) variálhatóság (1) vásár (1) vásárlás (3) vb (2) veneta (2) videója! (1) világbajnokság (2) világmárka (1) vintage (2) visel (1) vogue (1) vuitton (3) wamp (1) watson (1) weak (1) week (4) weekend (1) west (1) western (1) wien (1) winter (1) wintour (1) womenswear (2) wrinkle (1) xmas (1) york (4) zen (1) zenekar (1) zöld (1) Címkefelhő

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Linkblog

Egy ”divatgladiátor” 25 millió EU-val a Colosseumért!

tiffanynál 2011.01.14. 00:06

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Diego Della Valle, az olasz divatmogul fokozza erőfeszítéseit, hogy megmentőként lépjen fel a Made in Italy márka jegyében.
(Milyen jó lenne látni hasonló igyekezetet itthon is. A Made in Hungary márkára is ráférne egy hasonló gondolkodású magyar „gladiátor”.)
 
Ez magában foglal minden olyan olasz kulturális intézményt, mely Olaszországot jelképezi. Az első ilyen adomány a milánói operaház, a La Scala finanszírozásának megállapodása 2 évre. Cserébe készült, a Tod’s számára egy gyönyörű rövidfilm, a La Scala balettkarával, amely a honlapjukon látható. http://www.tods.com/
 Itt pedig, hogy hogyan készült:
 
 
Ma pedig már egészen bizonyos, hogy Diego Della Valle, a Tod’s legendássá lett elnöke, akit az amerikai New Yorker magazin az olasz Ralph Laurennek nevezett, saját vagyonából 25 millió euróval (6,9 milliárd forint) finanszírozza a Colosseum restaurálását.Az egyetlen kitétel az volt, hogy saját vállalata, vagyis ő maga bonyolítja a finanszírozást és munkálatok felügyeletét.
A Colosseumot Kr.u. 80-ban emelték Titus császár alatt, mint az akkori világ legnagyobb amfiteátrumát. A gladiátor és állatviadalokkal kísért ünnepségek 100 napon át tartottak.
A Róma jelképének számító Colosseumot három év alatt teljesen felújítják.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Diego Della Valle, 1953 december 30.-án született.(Sant’Elpidio a Mare) Jogot tanult a bolognai egyetemen, majd néhány évre Amerikába ment, de végül 1975-ben csatlakozott a nagyapja által alapított családi cipőkészítő műhelyhez. A cég Diego gazdasági irányítása mellett, gyors és sikeres terjeszkedésbe kezdett. 1978-ban, JPTod márkanéven (később elhagyta a monogramot), bemutatják a később legendássá vált „kavicsos” talpú luxus cipőt (133 gumipöcök), mely azonnal a jómódú ifjak kedvencévé vált.  

 
 
 
 
 
 
 
A Tod's gyönyörű kiadványa, az Itáliai érintés
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ettől kezdve a Tod’s egész Olaszországban jelképpé vált és ez a cipő tette híressé a márkát az egész világon. 2001-ben megalapította a Luca Cordero di Montezemolo házat és részesedést szerzett olyan nagy design cégekben, mint a Poltrona Frau Cassina és a Ballantyne. Új luxus márkák építésébe kezd, mint a Hogan és a Fay. Számos bank igazgatótanácsának tagja és 2002-ben, még a SerieC2-ben, megvásárolja a Fiorentini csapatát. Vezetése alatt a legendás csapat újból visszajutott az élvonalba. 2010-ben eladta a csapatot. 2009-ben bejelenti, cége 30 millió értékben bevásárolja magát az amerikai luxus áruház, a Sax Ffth Avenue tulajdonosai közé és ezzel a vállaltbirodalom második legnagyobb részvényesévé vált. Persze ezenkívül sem tétlenkedik, a LVMH Moet, Henessy, Louis Vuitton, Ferrari SpA és a Marcolin igazgatótanácsának tagja.
Eddig is szerettem Olaszországot, a kultúrát, az olasz embereket, de ez a történet csak megerősített abban, hogy az olasz életérzésnek nincs párja.
„Úgy gondoljuk, hogy mivel a TOD’s csoport erős és globális képviselője a Made in Italy életérzésnek, egyszerre megtiszteltetés és kötelesség, hogy támogatásával hozzájáruljon hazánk hitelességének, valamint a kulturális örökségeink megőrzéséhez”
Diego Della Valle
 

 

Címkék: kultúra támogatás adomány diego della valle

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffany.blog.hu/api/trackback/id/tr752582450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2011.01.14. 09:55:20

Javítva lett az ismétlés, cikkben :)

Hiába akarunk mi a Made in Hungary címkével/életérzést újra megélni,a Váci utcai divat világszerte iránymutató volt. A 60-80-as évekre csak emlékezünk, akkori fényünket néhány sikeres nem csak névlegesen divattal foglalkozó magyar tervezőnek köszönhetően elmondhatjuk: Van remény!

Magyarországon a vásárlók az egyszerűbb tömegárut veszik.Egyedi tervezésű ruhát csak akkor vesznek, ha nagyon megakarják mutatni önön magukat.
A fiatalokat a márkamánia hülyíti meg.

(Tudom én is ilyen voltam a hatalmas feliratok mára a minimálisra csökkentek vagy már csak a címkére korlátozódnak).

Az átlagvásárló árcédulát nézi meg és csak utána, hogy tetszik- e a kiválasztásra került ruhaköltemény.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2011.01.14. 11:11:01

"Milyen jó lenne látni hasonló igyekezetet itthon is. A Made in Hungary márkára is ráférne egy hasonló gondolkodású magyar „gladiátor”"."

Nem kicsit...

passiofruit 2011.01.16. 21:58:35

Nézzük csak, mire lehetünk büszkék a világban: gulyás, paprika, csikós, Katika, szalámi, pálinka........ Herendi.....no, meg a nevezzük így: lányok? Tehát, mihez kellene a támogató? Mi is az a Made in Hungary? Külföldön csak a Puskás Öcsit ismerik, mint hungarikum-ot. És, ez nem vicc! Az olaszoknak, franciáknak több oldalas listájuk van arról, amiről vagy akiről híresek a világban. Az olaszoknak a Colosseum, nekünk egy nagy NEGATÍV jel a jelképünk. Azon már nincs mit támogatni, nem lehet nagyobb. " Gladiátorok" meg itthon is vannak, csak megöli őket a rosszindulat , ezért egy idő után feladják. Ennek az országnak nem lehet segíteni! Nagyon nagy kár!