HTML

Reggeli Tiffanynál

Fashion, lifestyle, kritika

A szerző

Vajda Mályi Zsuzsa

Facebook

Címkék

& (1) 10 (1) 2010 (3) 2011 (5) 24 (1) a (2) adomány (1) ági (1) ágyban (1) ajándék (1) album (1) alkalmazások (2) allűr (1) álom (1) andrás (1) android (4) anh (1) anna (2) antal (1) armani (6) artista (1) attila (1) aviátor (1) aviv (1) ayala (1) az (1) azallűrista (1) bag (2) bailey (2) bajnokság (1) balaton (2) ballonkabát (1) bar (1) barna (1) beach (1) beatles (1) beauty (1) belle (1) bemutató (1) benefiance (1) benz (1) beresin (1) bikin (1) birkin (1) bizsu (4) blog (2) boot (1) bori (1) botrány (1) bottega (2) bpbutik (1) brand (1) bridal (1) buék (1) buirberry (1) burberry (14) burzsuj (1) business (2) byzance (1) cannes (1) cartier (1) catherine (1) chanel (13) christian (1) christopher (2) cipő (2) cipők (3) code (1) collection (2) como (1) copy (2) corso (1) couture (1) craig (1) crocs (1) croisetten (1) csaba (1) csizma (1) d (1) d&g (1) dávid (1) de (1) della (1) deneuve (1) design (5) designer (7) diego (1) dior (1) diva (1) divat (49) divatbemutató (22) divatbloggerek (6) divattanács (1) divattervező (13) dolce& (1) dóra (1) dzseki (1) éder (1) egy (1) eisner (1) éjszakája (1) ékszer (6) elegancia (15) elegáns (3) elegante (1) élő (1) emma (1) én (1) erotika (1) eszter (1) eva (1) fall (1) farmer (1) fashion (49) fashionbloggerek (1) fashiondesigner (4) fehér blúzfarmer (1) fendi (1) ferenc (1) férfi (3) ferre (1) festyinstyle (1) firenze (1) foci (2) fodrászatok (1) fontos (1) ford (1) foto (1) fotók (1) fotozás (1) fotózás (1) frankemstein (1) fürdőruha (1) füzes (1) g (1) gabbana (1) gaga (1) galaxy (8) galaxys (1) galaxy s (1) galliano (3) gap (1) gaultier (1) george (1) gianfranco (1) giorgio armani (2) giporgio (1) godena (1) grace kelly (1) grand (1) greg (1) gucci (6) guide (2) gumicsizma (1) gyöngy (1) gyula (1) gyurcsány (1) hamis (1) hate (1) hathaway (1) haute (1) haya (1) hermés (1) hermes (1) hestyle (1) híres (1) híres táskák (2) (1) horváth (1) huzat (1) i (1) ibolya (1) ikon (1) imre (1) ingek (1) italian (1) j12 (1) jagtag (1) james (1) jános (1) játék (2) je (1) jeans (1) jjuhász (1) john (3) joss (1) kampány (2) karácsony (2) karácsonyfa (1) karácsonyi (1) karl (2) karóra (1) kata (1) katalin (1) kék (1) kényelem (1) kirakatok (1) kóka (1) kollekció (2) konsanszky (1) könyv (1) kornél (1) kors (2) kozmetikai (1) közvetítés (1) kredigra (1) krisztián (1) kultúra (1) kutya (1) la (2) lady (1) lafayette (1) lagerfeld (5) lagerfeld némafilm (1) le (1) leleplező (1) letölthető (1) lévai (1) life (1) live (3) london (1) look (2) loubutin (1) loui (1) louis (2) love (2) luxus (3) lv (1) madonna (1) madonnával (1) mara (2) marche (1) mark&spencer (1) márka (1) martonyi (1) max (2) mccartney (1) me (1) mercedes (1) mercedes benz (1) michael (2) milano (1) miláno (1) mini (1) mobil (5) mobiltelefon (3) mojzes (1) molcho (1) molnár (1) mundruczó (1) művészet (1) nadrág (1) nanushka (1) napszemüveg (3) narancs (1) nascmarkt (1) neni (1) new (4) nine (1) női (1) nők (1) noriblog (1) nyaralás (1) nyári (1) okostelefon (2) or (1) óra (2) ördög (1) oscar (1) ősz tél (1) our (1) pál (1) palais (1) pantalló (1) párducminta (1) parfüm (1) paris (1) párizs (2) party (3) pasik (1) pataki (1) paul (1) perla (1) plussizekife (1) pop (1) prada (2) pradat (1) printemps (1) prorsum (3) quimby (1) rasszista (1) reality (1) reggeli (1) régiség (1) renta (1) replica (1) replika (1) resist (1) rogán (1) rolex (1) ronda (1) ruha (3) runway (1) s (6) sál (1) samsung (10) sárga (1) sartorialist (1) schoeffel (1) senso (1) shiseido (1) show (7) smink (1) sp (1) sportmax (1) sprig (1) spring/summer (2) steiner (1) stella (1) stone (1) strand (1) studio (1) suis (1) summer (1) szandál (1) szegedi (1) szekeres (1) szempillaspirál (1) szilveszter (2) tab (3) támogatás (1) tanács (1) táska (2) táskák (1) tel (1) telefon (3) temporary (1) tenger (1) termék (1) terv (1) tervező (3) tervezők (2) tiffany (1) tiffanynál (1) tigrisminta (1) tippek (1) tods (1) tok (1) tom (1) tóth (2) tóth bori (1) tőzsdecápa (1) trenchcoat (1) tuan (1) tuti (1) új (1) újszerű (1) unused (1) use (4) utódlás (2) üzlet (1) valle (1) variálhatóság (1) vásár (1) vásárlás (3) vb (2) veneta (2) videója! (1) világbajnokság (2) világmárka (1) vintage (2) visel (1) vogue (1) vuitton (3) wamp (1) watson (1) weak (1) week (4) weekend (1) west (1) western (1) wien (1) winter (1) wintour (1) womenswear (2) wrinkle (1) xmas (1) york (4) zen (1) zenekar (1) zöld (1) Címkefelhő

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Linkblog

A velencei műterem…, azaz a Bottega Veneta

tiffanynál 2010.06.15. 04:20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A Bottega Veneta márka maga a diszkrét luxus. A kifinomult és magabiztos ízlés megtestesítője.

A céget 1966-ban alapította Michele Taddei és Renzo Zengiaro azzal az elhatározással, hogy megőrizvén a velencei hagyományokat, elsőrangú kézműves bőr termékeket gyártson. Hamar jó hírnevet szerzett magának felülmúlhatatlan minőségű időtlen stílusú kézműves táskáival, melyek lágy, érzéki, béleletlen bőrből készültek. Az általuk fejlesztett új technika, az úgynevezett intrecciato, vagyis az átszőtt stílus máig a cég védjegye maradt.
Az 1970-es évektől a márka népszerűsége meredeken ível fölfelé, majd a 80-as évekre már Andy Warholt is a támogatói és népszerűsítői között tudhatja. Warhol készített egy rövidfilmet is a karácsonyi bevásárlás idején a New Yorki Bottega Veneta butikban. Aztán amikor a táska szerepelt az American Gigolo című filmben, ahol a gazdag háziasszony (Lauren Hutton) Bottega Veneta táskával mutatkozott, az eladási statisztikák élére került a világon mindenhol. Azonban a 90-es évekre teljesen elveszítette eredeti arculatát, a diszkrét eleganciát. Túl harsány és pimasz lett. Logó került rá, ”lépést tartva az idővel”,ami aztán viszont majdnem a csőd szélére taszította a céget. Az eredeti vevőit elveszítette és úgy tűnt már nem talál magára többé. 2001-ben üzletet látott benne és megvásárolta a GUCCI csoport,akik azt tervezték vissza fordulnak az alapokhoz,az eredeti elképzeléshez. A funkcionalitás, az innovatív design és a kifinomult kivitelezés visszatért az újonnan kinevezett kreatív igazgatóval, a német származású Tomas Maier személyében.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tomas Maier a HERMES-nél eltöltött 9 év után érkezett a márkát megújítani vágyó Gucci csoporthoz, vagyis a Bottega Veneta élére. Első dolga volt, hogy eltűntette a logót és visszahozta a márka védjegyeként jegyzett intrecciato technikát. Már a legelső,azaz a 2002 tavasz/nyári bemutató után komoly kritikai elismerést kapott. A tervező még ebben az évben elindította a női és férfi konfekció vonalat, majd 2004-ben az ékszereket és 2006-ban a bútor design vonalat. Azóta a cég minden szezonban bemutat férfi és női konfekciót, cipőt és táskát, kisebb bőrárukat, bútor és ajándéktárgyakat. Minden darabot jellemez Tomas Maier keze munkája, a nyugodt stílus és a legkifinomultabb elegancia. Színvilága visszafogott, konzervatív, de soha nem unalmas. Tudja, mire van szüksége igényes ügyfeleinek. Kézitáskák készülnek nappa, extra lágy puha velúr, viaszolt borjú, krokodil, gyík és python, karung, selyem és egyéb érzéki szövetekből is, azonban a legnépszerűbb táskái még mindig az eredeti intrecciato (átszőtt) technikával készülnek nappa bőrből.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                            
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A modellek közül a leghíresebb ikonikus darab a CABAT, amit rengeteg hírességnél lefotóztak már és az egyik legdrágább női táska a világon. Alapára: 6500EU (összehasonlításul ideírom, hogy az elérhetetlen, Hermes Birkin alapára általában 4500EU)....és a "kis" Knot, az esti táska, amivel Nicole Kidman jelent meg elsőként az Oscar díjátadón.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A márka kizárólag Európában és Olaszországban gyártat a mai napig és az egész világon jelenleg több mint 140 üzlete van. 2001-ben mikor Tomas Maier átvette az irányítást, a forgalom 45 millió $ volt, míg a tavalyi évben már 500 millió $, tehát a sikerhez igencsak hozzájárult a német tervező és elképzelései. Tomas Maier mára megérdemelten az egyik legelismertebb tervező a világon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2010 nyár
 
Tehát minden valószínűség szerint nagy örömömre a Bottega Veneta továbbra is marad a klasszikus időtálló, kényelmes és finom elegancia nagykövete.
 
“If you’re never in fashion, you are never out.”
Tomas Maier
 

Akit érdekel,Tomas Maier personal shopper szogáltatása és saját márkájának online shopja, honlapján megtalálható: http://www.tomasmaier.com/

Címkék: fashion divat luxus bottega elegáns gucci divattervező elegancia divatbemutató bag táskák tomas maier divatbloggerek fashiondesigner világmárka veneta gucci baba

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffany.blog.hu/api/trackback/id/tr492082402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sólyom Bátor 2010.06.16. 11:56:12

Azon gondolkodom, hogy milyen blog az, ami csak PR-ozik, és közben a kommenteket kitörli? :-)

tiffanynál 2010.06.16. 13:41:31

Én meg azon gondolkodom,hogy milyen kommentelő az,aki feljön egy divattal foglalkozó oldalra és nem gondolja,hogy a divathoz szorosan hozzá tartozik a divatházak története is,(mert ha nem,akkor mi???)anélkül,hogy rászorulna a Bottega Veneta cég arra,hogy én PR cikkeket írjak róla..::))Nem gondolod???Ha nem érdekel a divat,vagy bosszant,akkor miért nem olvasol más blogokat inkább?
Üdv.:Tiffany

Sólyom Bátor 2010.06.16. 15:44:26

@tiffanynál: Sokféle blogot olvasok, és sokfelé kommentezek is. Az igaz, hogy a blog.hu főoldalán még nem találkoztam olyan bloggal, ami voltaképpen semmit sem mond, csak bemutat valamit. De ez önmagában nem lenne gond, viszont ez a "semmitmondás" ebben az esetben PR célokat szolgál, ami megint csak nem bűn. de mi helye ennek a közélet "rovatban"?
Műfajilag ez egy klasszikus PR cikk, ezt minden újságíró tudja, mert ez az iskolapéldája a visszafogott PR-nak, ami ízléses szerzőt, szerkesztőt feltételez. Egyébként nem a Bottega PR-ja, hanem a Tiffany-é természetesen, pontosabban a Tyffany minőségű és árfekvésű divaté. Ez, gondolom, nem vitatható.

dressy working woman 2010.06.16. 19:43:52

Nálam a CABAT és a KNOT is csillagos ötös. Az átszőtt stílusú cipellő is nagyon szép. Sólyom Bátor: Miért baj az, hogy a blog igényes divatházakat mutat be, tekintettel arra, hogy magyar "szaklapoknál" ez nem nagyon szokás, sokan pedig nem értenek elég jól idegen nyelven ahhoz, hogy máshol tájékozódjanak (mielőtt megkapnám: én nem tartozom ebbe a csoportba)? Én például sírva fakadok, amikor azt látom, hogy rangos divatlapok magyar kiadása vagy egyéb blog azzal foglalkozik mit vett fel tegnap Lilu és kinek adta kölcsön ruháját Dobó Kata. Egyiküket sem tartom sem stílus ikonnak, sem más szempontból példaképnek. Inkább megveszem valamelyik külföldi kiadást, mert bár duplájába kerül, abban tartalom is van (PR cikk is).

Sólyom Bátor 2010.06.16. 20:32:09

@dressy working woman: Minden irónia nélkül mondom, lehetséges, hogy egy olyan ember vagyok (lettem), aki számára nehezen emészthető a gondolat nélküli írás. Ha a blog maga nem tiffany-s lenne, még azt mondanám, hát, vannak ilyenek is. Az viszont nem tetszik, hogy egy életvitel mellett mindenféle mondandó nélkül "kampányol". Ráadásul egy olyan életvitel mellett, amiből anyagi haszna származik. A többi, általam eddig olvasott blogok között egészen rettenetes és penetráns is akad szép számmal, de sehol nem a pénzről, a promócióról szól a dolog. Itt igen.
Szakmám szerint kultúrkritikus vagyok, vagyis minden érdekes és tanulságos számomra, ami a kultúrával kapcsolatos.

horvathdorka 2010.06.16. 23:27:43

@Sólyom Bátor: Cartmen a south parkból, solyóm, bátor. Egy Klasszikus személyiségtipus kulcsszavai.. Csak hol az önkritika kritikus úr? Amúgy csak elismerése a blognak, ha egy divat antitalentum már a 8. kommentjén fáradozik. Erre a blogra szükség van, mert ami divat, az PR, ami jó PR az pedig igényes. Ez a blog pedig egy rettentően elegáns nő rettentő elegáns megnyilvánulása.

Sólyom Bátor 2010.06.17. 06:52:07

@horvathdorka: A TV2 Joshi Barath-tal kapcsolatos blogoldalaira is írtam sokszor. :-)
Az utolsó mondattal egyetértek, ez egy elegáns blog, ami csak csupán PR, de egy elegáns PR.

Sólyom Bátor 2010.06.17. 07:56:36

@horvathdorka: Úgy alakult, hogy mégis van egy kis időm munka előtt :-)
Nem szerencsés dolog személyiségtípusokba sorolni az embereket, ahogy maga a divat is ezt a típusosságot, egyéniségcsökkentést célozza, illetve lovagolja meg.
A világ sokkal színesebb , mint azt a divat szeretné.

Azt gondolom, hogy az ízlésesség azt jelenti, hogy az ember egyrészt saját egyéniségével, másrészt a ruhadarabok egymással valamilyen izgalmas viszonyban állnak. Ez az izgalmas viszony lehet a harmónia, de lehet éppen egyfajta termékeny ellentmondás, valami mondandót hordozó disszonancia. És alap a kényelem. Ami nem kélnyelmes, az ízléstelen.

Ami az önkritikát illeti, nem tudom, mifélére gondol egy ilyen poszt kapcsán írt kommentbe, de például nagyon nehezen és rosszul kezelem még mindig azt a helyzetet, hogy külön élek a gyermekemtől, és csak mostanában kezdjük megtalálni egymást. Nagyon sokáig rossz apa voltam, és még mindig nem vagyok olyan, mint szeretnénk ezt lányommal együtt.

workingmummies 2010.06.17. 13:57:33

Szerintem a divat világa mindig sok mindenről szólt és szól a mai napig is, többek között a pénzről is. Ezzel semmi baj nincsen, kár felháborodni rajta! Felháborodásra az ad okot, ha valaki más pénzén rázza a rongyot és a márkás ruhadaraboktól érzi "felértékeltnek" magát, holott kívül-belül egy nulla. PR nélkül nincs divat, ez szerintem senkit nem fog meglepni. Miért ne lenne összeegyeztethető a közélet c. rovattal? Még a nevében is benne van: közönségkapcsolat, nyilvánosságszervezés, avagy a közt szólítja meg, a közéletet (is) érinti.

tiffanynál 2010.06.17. 17:02:53

@Sólyom Bátor: Engem például mostmár érdekelne az is,hogy mire gondol mikor azt írja,hogy : "Ráadásul egy olyan életvitel mellett, amiből anyagi haszna származik"
Ez mit jelent tul.képpen? Mert amúgy egy könyvkiadóm van.A blogot saját és azok szórakoztatására írom,aki ezt a témát és ahogyan én írok erről,azt szereti.
Ráadásul ez a blog mindenfajta ellenszolgáltatás,vagy reklám eladás nélkül íródik,tehát nem nagyon értem...

Üdv.:Tiffany

Sólyom Bátor 2010.06.17. 18:11:08

@tiffanynál: Azt feltételeztem, hogy ez a Tyffany cég PR blogja. Ha em így van, akkor elnézést kérek, illetve belátom, hogy tévedtem, és akkor semmit sem szóltam a blog ellen (a divat ellen már inkább:-)), ha viszont most nem mond igazat, akkor nagyon szégyellheti magát, szerintem. Nagyon nehéz ezt írva érzékeltetni (és, mivel Ön is ír, tudja most miről beszélek), de mindabban, amit leírtam most, semmi irónia nincsen. Nem feltételezem, hogy most nem mond igazat, de tudom, hogy erről tökéletesen nem tudhat meggyőzni ebben a helyzetben, és nem is hiszem, hogy ez olyan fontos cél lenne Önnek. Most ez a helyzet az elhiszem, nem hiszem helyzetben pattra került. Tehát, amit mondtam, így is gondolom, ha igaz, amit állít, akkor elnézést kérek az elhamarkodott következtetésért, ha nem, akkor szégyellje magát nagyon!

Én egy olyan világban szeretek élni, ahol ilyenben nem hazudnak emberek, és ehhez csak annyival járulhatok hozzá ebben az esetben, hogy elhiszem, amit mond, és végül is elnézést kérek. Elnézését kérem! :-)

Sólyom Bátor 2010.06.18. 07:01:54

@Sólyom Bátor: Sajnálom, hogy egy másik bejegyzésen válaszolt erre az elnézéskérésre, mert ott még ennél is érdekesebb volt a téma: a divat felszínessége, a tisztesség és az jól öltözöttség összefüggései:
tiffany.blog.hu/2010/06/16/alom_pasik
Szerintem, tanulságos vita alakult ki ott :-)

tiffanynál 2010.06.18. 13:50:16

@Sólyom Bátor:
De abszurd,nagyon is,de ebbe a vitába mostmár nem mennék bele.

Ezenkívül mégegyszer mondom,a Tiffany márka NINCS jelen MO-on,a Tiffany tipusú ólomüveg,illetve lámpa egy technika elnevezése,nem a márka,mint ahogy a Tiffany nevet bárki használhatja és használja is erre az elnevezésre. De ugye nem gondolja komolyan,hogy egy,a világ legdrágább és legpatinásabb ékszerkereskedő háza Szegeden nyitna esküvői szalont(amit nekem átküldött) ezzel a nagyon csúnya,amatőr,teljességben ellentétes design-al ,csak hogy minket megtévesszen????
Ez a fajta vagdalózás és teljes tájékozatlanság egészen példátlan.Először utána kellene nézni annak,amiről beszél,talán az hasznosabb lenne.

Másrészt kizárólag azért válaszoltam Önnek,mert rettentő sértő módon kétségbe vonta a személyemet,illetve a blog igazi törekvését.Viszont erre már nem válaszolt és nem kért elnézést,vagy nem szégyellte el magát (ahogy Ön mondta) inkább tovább vagdalkozik egy olyan témában,ahol láthatólag teljesen tájékozatlan.GRATULÁLOK!

Tiffany::))

Sólyom Bátor 2010.06.18. 16:34:01

@tiffanynál: Ez fentebb nem éppen az az elnézés volt, amit hiányol? Mert én annak szántam. Tényleg. :-)

Nem vitatom, hogy ebben az esetben a híres és nagy múltú céget gondolni egy magyar blog mögé, botorság volt, és azt sem vitatom, hogy ez a divatszakmában való járatlanságom miatt történhetett meg. Azonban azt mondani, hogy eleve abszurd lenne bármi mögé is marketinget gondolni, nos, az az Ön (és blogtársai) tájékozatlansága és naivitása miatt van :-)
Olyan módon marketingelnek cégek, események, rendezvények, hogy az már-már marslakókat sejtető.

Lehetséges, hogy tévedtem PR ügyben, de ezt be is vallottam, és jeleztem, hogy logikailag nem abszurd a feltételezés. Erre indult el valami számomra messze túlmozgott vita. Ez a téma ennyit érdemel: valószínűleg tévedtem. Ha tévedtem, elnézést kérek érte még egyszer. Ha a szerzők ezt mások és saját örömére csinálja, akkor hajrá!
Marad az érdekesebb téma, a divat és az értékek kérdése. Ez már izgalmas, és ez már nem csak 4-5 embert érint, hanem mindenkit. Szerintem, ezen a vonalon lenne érdemes továbbhaladnunk :-))

passiofruit 2010.11.24. 10:57:59

Te jó Isten!!! Ezzel az erővel ne beszélgessünk autómárkákról sem, csak mondjuk azt hogy egy fekete terepjáró, úgy, ahogy a híradóban szokás.