HTML

Reggeli Tiffanynál

Fashion, lifestyle, kritika

A szerző

Vajda Mályi Zsuzsa

Facebook

Címkék

& (1) 10 (1) 2010 (3) 2011 (5) 24 (1) a (2) adomány (1) ági (1) ágyban (1) ajándék (1) album (1) alkalmazások (2) allűr (1) álom (1) andrás (1) android (4) anh (1) anna (2) antal (1) armani (6) artista (1) attila (1) aviátor (1) aviv (1) ayala (1) az (1) azallűrista (1) bag (2) bailey (2) bajnokság (1) balaton (2) ballonkabát (1) bar (1) barna (1) beach (1) beatles (1) beauty (1) belle (1) bemutató (1) benefiance (1) benz (1) beresin (1) bikin (1) birkin (1) bizsu (4) blog (2) boot (1) bori (1) botrány (1) bottega (2) bpbutik (1) brand (1) bridal (1) buék (1) buirberry (1) burberry (14) burzsuj (1) business (2) byzance (1) cannes (1) cartier (1) catherine (1) chanel (13) christian (1) christopher (2) cipő (2) cipők (3) code (1) collection (2) como (1) copy (2) corso (1) couture (1) craig (1) crocs (1) croisetten (1) csaba (1) csizma (1) d (1) d&g (1) dávid (1) de (1) della (1) deneuve (1) design (5) designer (7) diego (1) dior (1) diva (1) divat (49) divatbemutató (22) divatbloggerek (6) divattanács (1) divattervező (13) dolce& (1) dóra (1) dzseki (1) éder (1) egy (1) eisner (1) éjszakája (1) ékszer (6) elegancia (15) elegáns (3) elegante (1) élő (1) emma (1) én (1) erotika (1) eszter (1) eva (1) fall (1) farmer (1) fashion (49) fashionbloggerek (1) fashiondesigner (4) fehér blúzfarmer (1) fendi (1) ferenc (1) férfi (3) ferre (1) festyinstyle (1) firenze (1) foci (2) fodrászatok (1) fontos (1) ford (1) foto (1) fotók (1) fotózás (1) fotozás (1) frankemstein (1) fürdőruha (1) füzes (1) g (1) gabbana (1) gaga (1) galaxy (8) galaxys (1) galaxy s (1) galliano (3) gap (1) gaultier (1) george (1) gianfranco (1) giorgio armani (2) giporgio (1) godena (1) grace kelly (1) grand (1) greg (1) gucci (6) guide (2) gumicsizma (1) gyöngy (1) gyula (1) gyurcsány (1) hamis (1) hate (1) hathaway (1) haute (1) haya (1) hermes (1) hermés (1) hestyle (1) híres (1) híres táskák (2) (1) horváth (1) huzat (1) i (1) ibolya (1) ikon (1) imre (1) ingek (1) italian (1) j12 (1) jagtag (1) james (1) jános (1) játék (2) je (1) jeans (1) jjuhász (1) john (3) joss (1) kampány (2) karácsony (2) karácsonyfa (1) karácsonyi (1) karl (2) karóra (1) kata (1) katalin (1) kék (1) kényelem (1) kirakatok (1) kóka (1) kollekció (2) konsanszky (1) könyv (1) kornél (1) kors (2) kozmetikai (1) közvetítés (1) kredigra (1) krisztián (1) kultúra (1) kutya (1) la (2) lady (1) lafayette (1) lagerfeld (5) lagerfeld némafilm (1) le (1) leleplező (1) letölthető (1) lévai (1) life (1) live (3) london (1) look (2) loubutin (1) loui (1) louis (2) love (2) luxus (3) lv (1) madonna (1) madonnával (1) mara (2) marche (1) mark&spencer (1) márka (1) martonyi (1) max (2) mccartney (1) me (1) mercedes (1) mercedes benz (1) michael (2) miláno (1) milano (1) mini (1) mobil (5) mobiltelefon (3) mojzes (1) molcho (1) molnár (1) mundruczó (1) művészet (1) nadrág (1) nanushka (1) napszemüveg (3) narancs (1) nascmarkt (1) neni (1) new (4) nine (1) női (1) nők (1) noriblog (1) nyaralás (1) nyári (1) okostelefon (2) or (1) óra (2) ördög (1) oscar (1) ősz tél (1) our (1) pál (1) palais (1) pantalló (1) párducminta (1) parfüm (1) paris (1) párizs (2) party (3) pasik (1) pataki (1) paul (1) perla (1) plussizekife (1) pop (1) prada (2) pradat (1) printemps (1) prorsum (3) quimby (1) rasszista (1) reality (1) reggeli (1) régiség (1) renta (1) replica (1) replika (1) resist (1) rogán (1) rolex (1) ronda (1) ruha (3) runway (1) s (6) sál (1) samsung (10) sárga (1) sartorialist (1) schoeffel (1) senso (1) shiseido (1) show (7) smink (1) sp (1) sportmax (1) sprig (1) spring/summer (2) steiner (1) stella (1) stone (1) strand (1) studio (1) suis (1) summer (1) szandál (1) szegedi (1) szekeres (1) szempillaspirál (1) szilveszter (2) tab (3) támogatás (1) tanács (1) táska (2) táskák (1) tel (1) telefon (3) temporary (1) tenger (1) termék (1) terv (1) tervező (3) tervezők (2) tiffany (1) tiffanynál (1) tigrisminta (1) tippek (1) tods (1) tok (1) tom (1) tóth (2) tóth bori (1) tőzsdecápa (1) trenchcoat (1) tuan (1) tuti (1) új (1) újszerű (1) unused (1) use (4) utódlás (2) üzlet (1) valle (1) variálhatóság (1) vásár (1) vásárlás (3) vb (2) veneta (2) videója! (1) világbajnokság (2) világmárka (1) vintage (2) visel (1) vogue (1) vuitton (3) wamp (1) watson (1) weak (1) week (4) weekend (1) west (1) western (1) wien (1) winter (1) wintour (1) womenswear (2) wrinkle (1) xmas (1) york (4) zen (1) zenekar (1) zöld (1) Címkefelhő

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Linkblog

TOM FORD 2010 NYÁR

tiffanynál 2010.03.03. 07:00

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Schiffer Miklós írása

 
 
Nem tagadom, Tom Fordot tartom az utóbbi évtizedek egyik legeredetibb és legbátrabb tervezőjének. A texasi születésű Fordnak sikerült az, ami csak keveseknek, a reptéri duty free süllyesztőből felemelte az egykor oly patinás Gucci márkát. Átfogalmazta a régi Gucci jelentést, szexivé kihívóvá, de egyidejűleg elegánssá és korszerűvé tette a firenzei márkát. A polgárpukkasztást olyan magas fokra emelte, mint előtte soha senki más, felrúgta a hagyományokat és a testiséget részévé tette az eleganciának és a luxusnak!
 
Mindeközben megteremtette saját személye tökéletes imázsát és Tom Ford a divat élő legendája lett, makulátlan megjelenésével, kifogástalan fizurájával és eleganciájával. Sok Gucci rajongó most öt évvel távozása után is az Ő kézjegyét, személyiségét és tévedhetetlen ízlését hiányolja a Gucci kollekcióból.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 A Guccitól való távozás után a szakma gyászolt, mert kedvencük többször is kifejtette, olyan csalódott, hogy nem kíván visszatérni a divat világába. A következő életét a film világában remélte megtalálni, ami jelzem most meg is valósult, hiszen a A SINGLE MAN című mozija a Velencei Biannálé díját elnyerve egyenesen az Oscar felé igyekszik.   A Guccitól való távozás után Fordnak is kellettek új holmik, de nehezen talált kedvére valót az akkori palettán , - mivel szilárdan elhatározta többet Guccit nem visel - meglapította saját TOM FORD férfi vonalát az illatszerek és napszemüvegek után. Kollekcióját saját üzleteiben – New York, Milano, Los Angeles, Dubai, Zürich ….- és a legnevesebb áruházakban kialakított saját eladóterekben forgalmazza.  Ma pedig már befektetőket keres, hogy létrehozhassa női vonalát!
 
A Ford által megálmodott új Gentleman tökéletesen szabott a harmincas évek makulátlan eleganciáját idéző öltönyt visel, különleges csíkos vagy kockás kelmékből, magas gallérú inggel, széles nyakkendővel, pazar díszzsebkendővel és keskenyre formázott ugyancsak kézzel varrott cipővel. Egy világ, amely nem új, sőt ismerős is, de a Ford féle átiratban mégis különleges és újszerű. Ford mindezt még provokatív reklámokkal, és ha kell meztelen modellekkel tette „érdekessé”…
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
A klasszikus vonalakon belül maradni, de mégis egyedit és mással össze nem téveszthetőt alkotni bitang nehéz feladat, tudják ezt mindazok, akik a férfi öltözködés eme igen nemes, de nehezen reformálható ágával foglalkoznak.
 Az anyagok karaktere nem sokat változik, a gombok száma, a vállak vonala, a zakó hossza, vagy éppen a nadrág vonalvezetése az, amit a tervező variálhat, de az összkép radikális változását nem veszik be könnyen a fogyasztók. Aki itt bátran mer újítani annak valóban biztos kézzel és megrendíthetetlen ízléssel kell rendelkeznie. Máskülönben olyan világba téved, ahol összefolynak a határok és a férfiruha jelmezzé silányul! Gondolok itt számos „világmárka” férfiaknak szánt komikus ötleteire.
 Tom Ford személyesen is metamorfózison esett át, a kilencvenes évek végének szűk farmert és hasig kigombolt inget viselő magát bátran melegnek valló lázadója ma kézzel varrott öltönyt, inget és nyakkendőt visel. De változzon bárhogy is a stílusa megjelenése mindig makulátlan marad.
 
Tom Ford idei nyári kollekciója olyan megdöbbentően más és mégis annyira klasszikus, hogy nem mehetek el mellette szó nélkül. A színek és minták ilyen bátor megválasztása és a klasszikus formavilágba illesztése igazi csúcsteljesítmény, amely bátran lépi át a korlátokat és alkot új szabályokat a kézzel kidolgozott luxus konfekció iparban! Természetesesen tudom azt, hogy a Ford világ igen speciális és nem a tömegeknek szól, de legalább bátor és odamondó, minőséget kínál a különlegességet kedvelőknek!  Úgy lépi át az eddig „férfiasnak” tartott határokat, hogy megnyit egy új kaput, és ezzel az ízlés egy magasabb, egyedibb és különlegesebb szintjét! Nyilván az utca embere ezeket az ötleteket kombinálva fogja elfogadni, hiszen a TM kollekció folyamatosan kínál klasszikus szürke, kék és fekete öltönyöket is száz féle kombinációban, de talán hozzájárult Tom Ford ezzel a kollekciójával ahhoz, hogy sokan elgondolkodjunk az eltűnt évtizedek eleganciáján, és azon, hogy a farmer, a póló és a casual viseleteken túl is van élet…Megmutatta, hogy a kreativitás a szürke és unalmas férfidivatban is megvalósítható úgy, hogy a klasszikus vonalak megőrzésre kerülnek.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tom Ford,a klasszikus

 

 

 

Provokatív reklám,2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A klasszikus Tom Ford kockák,2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  

 

 

 

 

 Tom Ford 2010                              

                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tiffany.blog.hu/api/trackback/id/tr981798493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerdesek05 2010.03.03. 19:04:24

Kijez a nő jobb oldalt, ha lehet tudni?
tiffany.blog.hu/media/t_f.jpg

dressy working woman 2010.03.03. 19:20:47

Nagyon érdekes mind a bejegyzés, mind az alany! Tom Ford nagyon tehetséges, nagyon elegáns és nagyon jóképű! Érdekes módon azok a reklámok a legjobbak, amiken ő látható, minden "melegsége" ellenére x100 férfiasabb a modelljeinél. Talán biz. esetekben maguk a tervezők tudják leginkább viselni és képviselni az általuk tervezett holmikat, mert önmagukat adják bennük? Léber Barbara esetében is mindig azt látom, hogy akármelyik huszonéves vékony modellnél jobban mutat a kreációkban maga a tervező, az idősebb, de sudár, mégis ízig-vérig nő Barbara. A Single man c. filmet mindenképpen meg fogom nézni, máris szakmai elismeréseket kapott és persze nem elhanyagolható szempont a Fordnál nem kevésbé jóképű főszereplő Colin Firth sem.

passiofruit 2010.11.23. 20:19:04

Nagyon örülnék, ha ezeket a modelleket látnám a magyar 30-as férfiakon is. NyEurópában az utcakép színes, mert mindenki vállalja a saját egyéniségét az öltözködésben is. Persze, nem mindegy, az élet mely területén dolgozik valaki, mert példának okáért az üzletemberek világa csak nagyon szűk mozgásteret enged az öltözködésben. Akinek nem kell alkalmazkodni a munkahely elvárásaihoz, az bátran vállalhatja bármelyik trendy variációt. Kár hogy Mo-on aki kicsit is kilóg a kommersz tömegből, az nevetség tárgya lesz még mindig. A tervezők között szerintem is TF az, aki igazán hordható, egyedi, nagyon mai, friss vonalat képvisel a férfidivatban. Tom Ford önmaga reklámja, amitől még" valódibb" amit csinál. A reklámjai ugyan provokatívak,de a korosztály, akinek szól, az ma erre vevő. Szuper Ő is és az illatai is. Én például a Black Orchid-ot használom mióta megalkotta.